logo
WIADOMOŚCI

Nowe logo Chroma.pl

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2017, przeczytano 433 razy
ilustracjastrzałka

Drukarnia internetowa Chroma.pl zmieniła logo. Projekt powstał na bazie prostokąta, w który wpisywane są kolorowe grafiki. Napis w logotypie celowo wysuwa się poza obszar znaku, by nawiązać do wykraczania poza granice. Całość ma symbolizować innowacyjności i nieograniczone możliwości, jakie daje Chroma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-chroma.pl,33707,artykul.html

Nowe logo nawiązuje do słowa „chroma” oznaczającego w języku greckim kolor. W wersji bazowej jest monochromatyczne, jednak doskonale koresponduje z wielobarwnym tłem i sprawdzi się w każdym formacie.   

- Moim zadaniem było stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, który jest nowoczesny i dynamiczny. Logo może przyjąć prawie każdą formę i kolor, żeby jak najlepiej oddać ducha marki i prezentowane przez nią wartości – podkreśla Mariusz Wnęk, autor projektu.

Logo wyróżnia prosty, geometryczny font bezszeryfowy zamknięty w prostokątny obszar, który nawiązuje do metalowych czcionek używanych przez zecerów. Pomysł odnosi się do branży poligraficznej, z której wywodzi się Chroma.

Prezentacja znaku towarzyszy uruchomieniu nowej odsłony sklepu internetowego drukarni Chroma.pl. Zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami serwis działa pod adresem beta.chroma.pl. Przejrzysty i funkcjonalny panel wzbogacono nowoczesną grafiką.

Źródło: Chroma

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
hearnes, 13.09.2017

Które jest nowe?

avatar użytkownika
redakcja, 13.09.2017

Chyba to trzecie - ale pewności nie ma!  

hearnes, 14.09.2017

Ja na ten przykład nie mam pojęcia, jak wyglądało stare więc nie umiem wskazać nowego.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.09.2017

W tekście znajduje się wystarczająco dużo wskazówek aby w sposób jednoznaczny odróżnić wersję poprzednią o nowej. Przeczytaj tekst.  

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 77 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone