logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo firmy Wiśniowski wsparte kampanią reklamową

  PR 20.09.2012, przeczytano 7035 razy
ilustracja

Trwałość, jakość i nowoczesność – takimi cechami charakteryzuje się nowo logo firmy Wiśniowski. Prosty napis i charakterystyczna korona mają symbolizować ukoronowanie inwestycji każdego klienta. Zmiany mają na celu zwiększyć konkurencyjność firmy oraz umocnić jej pozycję na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-firmy-wisniowski-wsparte-kampania-reklamowa,16668,artykul.html

Minęły już 23 lata, od kiedy firma Wiśniowski wyprodukowała swoją pierwszą bramę. Dzisiaj jest największym polskim producentem bram i ogrodzeń. Teraz dodatkowo udowadnia, że jest również firmą innowacyjną i wyznaczającą trendy. W jesienny sezon wchodzi na rynek z nowym wizerunkiem.

Nowa marka – mocna pozycja na rynku

Skąd taka przemiana? Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy Wiśniowski podkreśla, że nowe logo jest wynikiem działań związanych z odświeżeniem marki. – Działamy na rynku od 1989 roku. Z każdym rokiem unowocześniamy nasze produkty pod względem jakości i technologii produkcji, chcąc iść z duchem czasu postanowiliśmy zmienić nasze logo – wyjaśnia właściciel firmy. – Działanie związane z rebrandingiem jest naturalnym procesem,  wynikającym z dbania o markę i klientów. Chcemy budować bardziej nowoczesny, innowacyjny i dynamiczny wizerunek, adekwatny do wysokiej jakości produktów, które wytwarzamy – dodaje Andrzej Wiśniowski.

Inicjały w koronie

Właściciel firmy nie ukrywa, że są to zmiany dość odważne, ale konieczne. – Jesteśmy firmą, która chce rozwijać ekspansję na rynku krajowym, jak i zagranicznym. W wypłynięciu na szersze wody mają nam pomóc nie tylko innowacyjne produkty, ale także atrakcyjniejsze logo, które zostanie zapamiętane – mówi z przekonaniem Andrzej Wiśniowski.

Logo uległo całkowitej zmianie, poczynając od kolorów, skończywszy na kształcie liter i elementach znajdujących się wokół nazwy marki. Dotychczasowe logo miało kształt kwadratu, utrzymane było w kolorystyce granatowo–białej i zawierało w sobie inicjały AW.

Nowy znak również zawiera inicjały AW, ale tym razem zostały one wkomponowane w kształt korony. Kolor samego sygnetu to srebro, pozostałe barwy, które będą używane w komunikacji typografii to grafit oraz biały. - Mieliśmy mnóstwo pomysłów, wykonaliśmy kilkadziesiąt rysunków przedstawiających koronę. W zmianie wspomogły nas dwie firmy – koncepcję ukoronowania stworzyła warszawska Agencja Reklamowa Aveex, która wyprodukowała również nasz pierwszy spot telewizyjny. Zaprojektowanie nowoczesnego znaku oraz wizerunku brandu powierzyliśmy krakowskiej firmie Papajastudio. Myślę, że nowe logo świetnie odzwierciedla najważniejsze cechy naszych produktów, czyli prestiż i najwyższą jakość – opowiada Anna Wiśniowska, córka właściciela firmy.

Nierozerwalną częścią nowego wizerunku jest claim „ukoronowanie Twojej i inwestycji”, który idealnie odzwierciedla działalność firmy. Dlaczego? Firma Wiśniowski od lat tworzy bramy, drzwi i ogrodzenia, które zamykają naszą przestrzeń, kiedy budujemy dom, firmę, osiedle, fabrykę. Dając przy tym poczucie bezpieczeństwa, są zwieńczeniem dzieła, ukoronowaniem inwestycji.

Budowanie wizerunku za pomocą reklamy

Wraz ze zmianą logotypu ruszyła kampania reklamowa. - Komunikację nowego wizerunku zaplanowaliśmy w oparciu o media ogólnopolskie. Wyprodukowaliśmy swoją pierwszą reklamę telewizyjną. Kilkusekundowe billboardy sponsorskie można oglądać, od września do października bieżącego roku,  na antenie TVP1, TVP2, TVN i TVN24 oraz Discovery – informuje Katarzyna Świderska.

Reklama telewizyjna realizowana przez Agencję Reklamową Aveex, została nakręcona w Łomiankach k. Warszawy. Akcja rozgrywa się w plenerze. Młody mężczyzna wraca samochodem do domu. Nie wysiadając z auta, za pomocą pilota otwiera najpierw bramę posesyjną, a później garażową. Przed domem czeka na niego młoda kobieta. - Obraz w prosty i przejrzysty sposób, w kilku sekundach, pokazuje nasze produkty, które dają poczucie komfortu i ułatwiają codzienne życie – wyjaśnia Katarzyna Świderska.

Reklamę telewizyjną wspiera kampania outdoorowa. W 60-ciu miastach na terenie całej Polski pojawiło się ponad 700 tablic, pokazujących bramy i ogrodzenia WIŚNIOWSKI.  Ponadto w całej sieci Google będą pojawiać się graficzne i tekstowe reklamy bram i ogrodzeń WIŚNIOWSKI, widoczne dla milionów użytkowników Internetu. Wkrótce ruszy również nowy serwis internetowy www.wisniowski.pl

Źródło: Wiśniowski

www.wisniowski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764