logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo Google

   01.09.2015, przeczytano 9070 razy
ilustracjastrzałka

Google prezentuje kolejną wersję swojego kolorowego logo. Ma to być pierwszy element nowego "języka wizualnego" którego celem jest podkreślenie nowych funkcjonalności i sposobów korzystania z produktów firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-google,25840,artykul.html

- Google bardzo zmieniło się przez ostatnie 17 lat - od gamy naszych produktów po to jak wyglądają. Dzisiaj dokonujemy kolejnej zmiany - czytamy na stronie Google. - Dlaczego robimy to teraz? Dawno, dawno temu Google było miejscem, które odwiedzaliście z jednego urządzenia -- komputera PC. Dzisiaj korzystacie z produktów Google z użyciem wielu platform, aplikacji i urządzeń -- czasami wszystkich tego samego dnia. Oczekujecie, że Google pomoże Wam zawsze i wszędzie gdy go potrzebujecie, niezależnie czy korzystacie z telefonu, telewizora, zegarka, deski rozdzielczej w swoim aucie czy, tak, także komputera PC!



Nowe logo oparte jest o prosty, geometryczny, jednoelementowy krój pisma. Znak uzupełniają animowana ikona w kształcie litery G oraz animowane "kropki Google" - w obu wypadkach reprezentujące pełną paletę kolorystyczną podstawowego znaku. Wraz ze starym logo do lamusa odchodzi także mała niebieska ikonka z literą "g". Nowa identyfikacja i logo nawiązują do interaktywności i różnorodnych sposobów komunikowania się z produktami Google, a jednocześnie mają podkreślać skojarzenia z takimi pojęciami jak prostota, czytelność, kolorowość, przyjazność.

Komunikatowi o wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszy filmik ilustrujący ewolucję logo i stron internetowych Google. Firma zapowiada sukcesywne wprowadzanie nowego rozwiązania w kolejnych produktach. Jak Wam się podoba?


Źródło: Google

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764