logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo i nowa kampania Provident

  PR 10.02.2016, przeczytano 2981 razy
ilustracjastrzałka

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, zmienia kolory, wprowadzając nowe logo i identyfikację. Wraz z nowym otwarciem, rusza promocja „Wypisz wymaluj”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-nowa-kampania-provident,27427,artykul.html

Firmy chcąc dotrzeć do klientów, muszą zmieniać się wraz z ich oczekiwaniami. Provident Polska, chcąc umacniać wiodącą pozycję firmy na rynku, wkracza w nowy rozdział i zmienia swoje dotychczasowe barwy. Rebranding nie ogranicza się jednak tylko do nowych kolorów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest on naturalnym wynikiem procesu zmian, jakie towarzyszyły Providentowi na przestrzeni ostatnich lat.

Patrzymy w przyszłość, obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Rozpoczynamy kolejny, ekscytujący rozdział w blisko dwudziestoletniej obecności Providenta na polskim rynku pożyczkowym. Zamierzamy działać zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan” i pokazać Klientom, zarówno tym stałym, jak i potencjalnym, że jesteśmy świadomi ich marzeń i codziennych wyzwań, a także przekonani o rozsądku przy podejmowaniu decyzji finansowych – dodaje.

Provident Polska, jako pierwsza firma z Grupy IPF wprowadza nowe logo oraz identyfikację. Wzorem polskiego rynku rebranding obejmie wszystkie kraje, na których działa Provident.

Pierwszą kampanią w ramach nowego otwarcia, jest promocja „Wypisz wymaluj”. Promocja trwa od 8 do 29 lutego i dotyczy pożyczki o całkowitej kwocie pożyczki wynoszącej: 500, 1000 i 1500 zł.  Łączne zobowiązanie do spłaty to odpowiednio 600, 1200, 1800 zł w trzech miesięcznych ratach wygodnych do spłaty. Oznacza to, że całkowity koszt pożyczki to tylko 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.

Akcja promocyjna wspierana jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, 71 stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

Źródło: Provident

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania świąteczna MediaMarkt z Jürgenem Kloppem
MediaMarktSaturn we współpracy z trenerem Jürgenem Kloppem prezentuje wyjątkową kampanię świąteczną, której celem jest ułatwienie zakupów i zapewnienie spokojnego okresu świątecznego. Kampania podkreśla rolę MediaMarktSaturn jako niezawodnego partnera oferującego spersonalizowane usługi, które pozwalają cieszyć się świętami w gronie rodziny i...
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma uczestnik promocji może otrzymać zwrot 30 zł.
Komunikacja alkoholu bez tabu – 7. spotkanie z cyklu Food Working
W miniony czwartek (28 listopada), podczas 7. spotkania z cyklu Food Working, odbyła się debata na temat wyzwań i możliwości w komunikacji sektora alkoholowego w Polsce. Wydarzenie zgromadziło ekspertów z branży spirytusowej, winiarskiej oraz specjalistów ds. prawa i marketingu, którzy poruszyli kluczowe zagadnienia związane z regulacjami, promocją oraz odpowiedzialną...
Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Promo Show: targi skali międzynarodowej
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764