logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo i nowa kampania Provident

  PR 10.02.2016, przeczytano 2926 razy
ilustracjastrzałka

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, zmienia kolory, wprowadzając nowe logo i identyfikację. Wraz z nowym otwarciem, rusza promocja „Wypisz wymaluj”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-nowa-kampania-provident,27427,artykul.html

Firmy chcąc dotrzeć do klientów, muszą zmieniać się wraz z ich oczekiwaniami. Provident Polska, chcąc umacniać wiodącą pozycję firmy na rynku, wkracza w nowy rozdział i zmienia swoje dotychczasowe barwy. Rebranding nie ogranicza się jednak tylko do nowych kolorów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest on naturalnym wynikiem procesu zmian, jakie towarzyszyły Providentowi na przestrzeni ostatnich lat.

Patrzymy w przyszłość, obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Rozpoczynamy kolejny, ekscytujący rozdział w blisko dwudziestoletniej obecności Providenta na polskim rynku pożyczkowym. Zamierzamy działać zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan” i pokazać Klientom, zarówno tym stałym, jak i potencjalnym, że jesteśmy świadomi ich marzeń i codziennych wyzwań, a także przekonani o rozsądku przy podejmowaniu decyzji finansowych – dodaje.

Provident Polska, jako pierwsza firma z Grupy IPF wprowadza nowe logo oraz identyfikację. Wzorem polskiego rynku rebranding obejmie wszystkie kraje, na których działa Provident.

Pierwszą kampanią w ramach nowego otwarcia, jest promocja „Wypisz wymaluj”. Promocja trwa od 8 do 29 lutego i dotyczy pożyczki o całkowitej kwocie pożyczki wynoszącej: 500, 1000 i 1500 zł.  Łączne zobowiązanie do spłaty to odpowiednio 600, 1200, 1800 zł w trzech miesięcznych ratach wygodnych do spłaty. Oznacza to, że całkowity koszt pożyczki to tylko 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.

Akcja promocyjna wspierana jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, 71 stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

Źródło: Provident

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764