logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo i nowy system w Streetcom

  PR 12.03.2013, przeczytano 1313 razy
ilustracjastrzałka

Streetcom Polska ma nową identyfikację wizualną. Zmieniono logo, strona www zyskała nową grafikę i funkcjonalności. Agencja stworzyła innowacyjny system, usprawniający zarządzanie unikatową społecznością ponad 230 tysięcy konsumentów, którzy biorą udział w kampaniach rekomendacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-nowy-system-w-streetcom,18181,artykul.html

Nowatorski system został stworzony specjalnie na potrzeby firmy, z uwzględnieniem dziewięcioletnich doświadczeń agencji w zakresie współpracy ze stale rosnącą i zmieniającą się społecznością Ekspertów. System uwzględnia najnowocześniejsze zdobycze technologii. Nowy mechanizm udoskonali metody weryfikowania i monitorowania oraz mierzenia działań uczestników kampanii w Internecie i w realu. Narzędzia pozwalają na budowanie zaawansowanych, wieloetapowych kampanii łączących działania offline i online, w tym stymulowanie i mierzenie aktywności Ekspertów w social media.  Innowacyjny moduł analityczny i badawczy ułatwia precyzyjny dobór osób z grupy docelowej do każdej kampanii.

Agencja może selekcjonować i dobierać uczestników kampanii według nieograniczonej liczby kryteriów – zgodnie z potrzebami klientów. Narzędzia dają również możliwość przeprowadzania złożonych projektów badawczych, a także pozwalają precyzyjnie ocenić aktywność i kontrolować jakość działań każdego członka społeczności indywidualnie, na przestrzeni czasu. Nowe mechanizmy intensyfikują także komunikację pomiędzy członkami społeczności. Stworzono testy wiedzy, które wspomagają proces edukacji Ekspertów. Szyte na miarę narzędzia pozwalają na gromadzenie i analizę danych, opinii, przygotowywanie analiz i raportów.

Postanowiliśmy skorzystać z nowych możliwości technologicznych, wykorzystując jednocześnie swoje doświadczenia wynikające z 9-letniej praktyki w prowadzeniu kampanii rekomendacji. Społeczność jest naszą największą wartością i stanowi o wyjątkowości oferty Streetcom. Nasi Eksperci są świadomymi wyedukowanymi konsumentami, wybieranymi skrupulatnie do każdej kampanii, a  nie przypadkowymi osobami z sieci. Nowy system pogłębi jeszcze edukację i umożliwi lepszą weryfikację wiedzy konsumentów m.in. na temat działań w ramach kampanii, produktów, marketingu i zasad współpracy z agencją. Tak wyjątkowa grupa stanowi o sile i efektywności naszych działań, a w konsekwencji o sukcesie klientów.” - powiedziała Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska.

Strona ma zupełnie nowy wygląd. Zyskała również na funkcjonalności. Została podzielona na część korporacyjną, z pełną informacją o ofercie agencji, przeznaczoną dla klientów oraz część dla społeczności Streetcom.

Źródło: Streetcom Polska

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764