logo
WIADOMOŚCI

Nowe logo i opakowania Bobovita w apetycznej kampanii

Mateusz Zawiślak  PR 12.10.2017, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych, wyjątkowo apetycznych opakowaniach. Z tej okazji powstały wyreżyserowane przez Magdę Targosz dwa spoty TV, w których BoboVita podkreśla, jak bardzo troszczy się o swoje produkty na każdym etapie. Celem kampanii 360° jest budowanie świadomości znaczenia sposobu żywienia dla rozwoju dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-opakowania-bobovita-w-apetycznej-kampanii,34085,artykul.html

Hasło „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” nawiązuje do idei, że jesteśmy tym, co jemy – dotychczas chętnie wykorzystywanej w komunikacji do dorosłych, ale nie do dzieci. Marka BoboVita postanowiła to zmienić, zwracając uwagę, że sposób żywienia ma duży wpływ właśnie na najmłodszych konsumentów.

Odświeżone logo z widocznym sercem podkreśla to, w jaki sposób marka troszczy się o swoje produkty na każdym etapie. BoboVita wspiera rodziców w żywieniu ich dzieci w kluczowym okresie 1000 pierwszych dni życia, dając to, co najlepsze – portfolio produktów bez konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.

Nowe opakowania kaszek, obiadków, deserków i musów w tubkach to także podkreślenie dbałości o produkty – poprzez naturalny wygląd etykiet, makro zdjęcia składników, a także lepiej widoczne skład czy wskazanie wieku.

Autorem koncepcji kreatywnej „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” jest WALK. KV przygotowała agencja SYZYGY, która jest również odpowiedzialna za stronę www.bobovita.pl. Spoty reklamowe do TV przygotowała agencja Havas Warsaw, a produkcję realizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a online K2 Media. Za działania w social media odpowiada agencja VML, a za działania PR – Alert Media Communications.

Źródło: Alert Media Communications

www.alertmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 89 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone