Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Za większość zmian odpowiada lukaszmajewski.com, obecnie trwają prace nad nową komunikacją marki i zwiększeniem interakcji z nowymi klientami i obserwatorami marki. W tym momencie firma nawiązuje relacje z nowymi klientami i obserwatorami na Facebook, Instagram, Pintererest i YouTube.
Nowa strona znajduje się pod adresem www.jaskiniowiec.pl
Dodatkowo w ramach prac z zakresu DTP wspólnie z fotograficznym Cinal Studio powstał projekt wzornika kamieni, który już jest dostępny na spotkaniu z konsultantem.
- Potrzebowaliśmy zmian i podkreślenia naszej misji upiększania wnętrz i zewnętrznych obszarów zawartych w powierzonych nam zleceniach. To dla nas coś więcej niż praca. Pasjonujemy się naszymi zadaniami, pracujemy ze świetnymi ludźmi dla cudownych klientów. Chcemy nabrać jeszcze więcej wiatru w żagle. Zwiększyć zasięg naszych działań dla branży i zainteresowanych współpracą - podkreśla Krzysztof Szumowski, CEO Jaskinowiec.
- Nowe logo nawiązuje do nazwy marki i obrazuje charakter brania odpowiedzialności za każde zamówienie skierowane w stronę „Jaskiniowca” bez względu na trudności w zdobyciu rozwiązania i kosztów, które ponosi zleceniobiorca. Kolorystyka odpowiada cechom marki, która inspiruje nietuzinkowym podejściem do wartości, które reprezentuje każdy pracownik firmy. To niesamowita przyjemność i zaszczyt współdziałać z takimi ludźmi - Łukasz Majewski
Obecnie marka realizuje nowe zlecenia na terenie Katowic i okolicy.
Intro nowej strony
Źródło: lukaszmajewski.com