logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”

  PR 13.07.2020, przeczytano 1347 razy
ilustracjastrzałka

Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-rebranding-w-branzy-kamieniarskiej---_jaskiniowiec_,387768,artykul.html

Za większość zmian odpowiada lukaszmajewski.com, obecnie trwają prace nad nową komunikacją marki i zwiększeniem interakcji z nowymi klientami i obserwatorami marki. W tym momencie firma nawiązuje relacje z nowymi klientami i obserwatorami na Facebook, Instagram, Pintererest i YouTube.

Nowa strona znajduje się pod adresem www.jaskiniowiec.pl

Dodatkowo w ramach prac z zakresu DTP wspólnie z fotograficznym Cinal Studio powstał projekt wzornika kamieni, który już jest dostępny na spotkaniu z konsultantem.

- Potrzebowaliśmy zmian i podkreślenia naszej misji upiększania wnętrz i zewnętrznych obszarów zawartych w powierzonych nam zleceniach. To dla nas coś więcej niż praca. Pasjonujemy się naszymi zadaniami, pracujemy ze świetnymi ludźmi dla cudownych klientów. Chcemy nabrać jeszcze więcej wiatru w żagle. Zwiększyć zasięg naszych działań dla branży i zainteresowanych współpracą - podkreśla Krzysztof Szumowski, CEO Jaskinowiec.

- Nowe logo nawiązuje do nazwy marki i obrazuje charakter brania odpowiedzialności za każde zamówienie skierowane w stronę „Jaskiniowca” bez względu na trudności w zdobyciu rozwiązania i kosztów, które ponosi zleceniobiorca. Kolorystyka odpowiada cechom marki, która inspiruje nietuzinkowym podejściem do wartości, które reprezentuje każdy pracownik firmy. To niesamowita przyjemność i zaszczyt współdziałać z takimi ludźmi - Łukasz Majewski

Obecnie marka realizuje nowe zlecenia na terenie Katowic i okolicy.

Intro nowej strony

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm. Designer, prowadzenie kont social media: Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma, Pinterest i inne.
Więcej o mnie - https://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764