logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”

  PR 13.07.2020, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-rebranding-w-branzy-kamieniarskiej---_jaskiniowiec_,387768,artykul.html

Za większość zmian odpowiada lukaszmajewski.com, obecnie trwają prace nad nową komunikacją marki i zwiększeniem interakcji z nowymi klientami i obserwatorami marki. W tym momencie firma nawiązuje relacje z nowymi klientami i obserwatorami na Facebook, Instagram, Pintererest i YouTube.

Nowa strona znajduje się pod adresem www.jaskiniowiec.pl

Dodatkowo w ramach prac z zakresu DTP wspólnie z fotograficznym Cinal Studio powstał projekt wzornika kamieni, który już jest dostępny na spotkaniu z konsultantem.

- Potrzebowaliśmy zmian i podkreślenia naszej misji upiększania wnętrz i zewnętrznych obszarów zawartych w powierzonych nam zleceniach. To dla nas coś więcej niż praca. Pasjonujemy się naszymi zadaniami, pracujemy ze świetnymi ludźmi dla cudownych klientów. Chcemy nabrać jeszcze więcej wiatru w żagle. Zwiększyć zasięg naszych działań dla branży i zainteresowanych współpracą - podkreśla Krzysztof Szumowski, CEO Jaskinowiec.

- Nowe logo nawiązuje do nazwy marki i obrazuje charakter brania odpowiedzialności za każde zamówienie skierowane w stronę „Jaskiniowca” bez względu na trudności w zdobyciu rozwiązania i kosztów, które ponosi zleceniobiorca. Kolorystyka odpowiada cechom marki, która inspiruje nietuzinkowym podejściem do wartości, które reprezentuje każdy pracownik firmy. To niesamowita przyjemność i zaszczyt współdziałać z takimi ludźmi - Łukasz Majewski

Obecnie marka realizuje nowe zlecenia na terenie Katowic i okolicy.

Intro nowej strony

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm. Designer, prowadzenie kont social media: Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma, Pinterest i inne.
Więcej o mnie - http://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

3/10

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764