logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo i strona internetowa Ceramstic

  PR 29.07.2019, przeczytano 1230 razy
ilustracjastrzałka

23 lipca 2019r. Ceramstic, wiodący producent płytek ceramicznych, wdraża odświeżone logo i nową stronę internetową. Marka Ceramstic należy do grupy Vinderen – polskiej firmy od 16 lat działającej na polskim rynku budowlanym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-strona-internetowa-ceramstic,383392,artykul.html

W 16-tym roku działalności grupa Vinderen prezentuje nowy logotyp swojej marki Ceramstic. Nowe oblicze Ceramstic jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako marki nowoczesnej i wyznaczającej trendy w branży. Nowe logo to również zwieńczenie zmian, jakie zachodziły w tym czasie tak w firmie, jak i w całym sektorze. Odświeżony logotyp symbolizuje nowoczesność i innowacje odpowiadające rosnącemu zapotrzebowaniu ze strony klientów, którzy dziś, bardziej niż kiedykolwiek, cenią sobie jakość i oryginalność.

Ceramstic jest marką, która lubi być na czasie, podążać za zmieniającymi się trendami nie tylko w kwestii oferty produktowej, ale i wizerunku. Stare logo zwyczajnie straciło na aktualności, stąd decyzja o zmianie na takie, które jest aktualne, kreatywne, pełne energii, jak dzisiejszy Ceramstic – komentuje Kinga Chudek – specjalistka ds. Marketingu i PR w Ceramstic.

Jednocześnie firma wzmacnia swoją obecność w Internecie. Dzisiaj Ceramstic, a w niedalekiej przyszłości pozostałe marki należące do Grupy Vinderen – Rubtiler i Morgan & Möller – będą miały odświeżone serwisy www. Nowe, przejrzyste i przyjazne dla użytkownika strony internetowe będą również dostosowane do urządzeń mobilnych.

Jedną z kluczowych funkcji wprowadzonych na nowej witrynie Ceramstic (www.ceramstic.com) jest funkcja Znajdź najbliższy salon. Aplikacja skierowana jest do klientów korzystających z urządzeń mobilnych i pozwala na zlokalizowanie najbliższego salonu, który ma w swojej ofercie płytki Ceramstic.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na stronie dostępna będzie również inteligentna wyszukiwarka, dzięki której łatwo i szybko będzie można znaleźć poszukiwane płytki czy dodatki dekoracyjne. Funkcjonalne filtry umożliwią precyzyjne przeglądanie i odnajdowanie produktów według kryteriów takich jak nazwa kolekcji, rodzaje pomieszczeń, style, kolory, przeznaczenie czy kształt. Możliwość oznaczenia „ulubionych” produktów pomoże w podjęciu ostatecznej decyzji o zakupie.

Strona internetowa to nie tylko skarbnica wiedzy, katalog produktów, ale przede wszystkim narzędzie sprzedażowe. Chcemy, aby klienci łatwo i szybko mogli odnaleźć najlepsze dla nich produkty, inspirowali się za naszym pośrednictwem oraz czerpali wiedzę na temat trendów w aranżacji wnętrz – mówi Renata Gutowska, Dyrektor Handlowa i Zarządzająca Vinderen.

Projekt nowego logo Ceramstic oraz system identyfikacji wizualnej marki opracowała agencja kreatywna Logotomia. Agencja odpowiadała również za przygotowanie nowej strony internetowej. Wdrożenie nowego logotypu przebiega stopniowo. Oznacza to, że na rynku przez pewien czas będą funkcjonować produkty i materiały reklamowe z nowym jak i dotychczasowym logo.

– Kadrowane łuki z jednej strony tworzą literę „C”, nawiązując do inicjału marki, z drugiej, swoją otwartą kompozycją, zapraszają do zabawy multiplikacją wzoru. Jest to odniesienie do tego, jak układa się płytki ceramiczne podczas tworzenia ozdobnych powierzchni. Widzimy też kształt płytki bez zarysowanej krawędzi. Kierunek, dynamika i ustawienie elementów znaku subtelnie nawiązuje do dotychczasowej identyfikacji marki Ceramstic, tworząc jednak bardziej charakterystyczny i nowoczesny symbol. Kolorystyka nawiązuje do osobowości, a także do wartości marki Ceramstic – komentuje Sebastian Lis, Founder i Creative Director agencji kreatywnej Logotomia, która opracowała nowy logotyp Ceramstic.

Źródło: Ceramstic

www.ceramstic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764