Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
W 1928 roku firma Gerber ogłosiła konkurs, którego celem było znalezienie dziecka do reklamy swoich produktów. Dorothy Hope Smith przesłała wtedy, naszkicowany jeszcze w 1927 roku, portret kilkumiesięcznej Anny Turner Cook, z której rodziną artystka się przyjaźniła. Wizerunek tak bardzo się spodobał, że już w 1931 roku stał się znakiem towarowym marki.
Dziś „dziecko Gerbera” ma już ponad 90 lat, ale wizerunek Anny Turner Cook jest wciąż obecny na produktach marki. Przyszedł jednak czas na odświeżenie logo. Proces wprowadzania nowej wersji wizerunku słodkiej dziewczynki przeprowadzany jest stopniowo. Na wybranych etykietach po raz pierwszy pojawił się on już pod koniec 2017 roku. W roku 2018 nowy wizerunek wykorzystany został także w komunikacji linii ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci Gerber Organic. Teraz nowe logo widoczne jest już również w komunikacji standardowych produktów Gerber.
Źródło: Nestlé Polska S.A.