logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo marki Gerber

  PR 22.08.2019, przeczytano 1333 razy
ilustracjastrzałka

Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-marki-gerber,383677,artykul.html

W 1928 roku firma Gerber ogłosiła konkurs, którego celem było znalezienie dziecka do reklamy swoich produktów. Dorothy Hope Smith przesłała wtedy, naszkicowany jeszcze w 1927 roku, portret kilkumiesięcznej Anny Turner Cook, z której rodziną artystka się przyjaźniła. Wizerunek tak bardzo się spodobał, że już w 1931 roku stał się znakiem towarowym marki.

Dziś „dziecko Gerbera” ma już ponad 90 lat, ale wizerunek Anny Turner Cook jest wciąż obecny na produktach marki. Przyszedł jednak czas na odświeżenie logo. Proces wprowadzania nowej wersji wizerunku słodkiej dziewczynki przeprowadzany jest stopniowo. Na wybranych etykietach po raz pierwszy pojawił się on już pod koniec 2017 roku. W roku 2018 nowy wizerunek wykorzystany został także w komunikacji linii ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci Gerber Organic. Teraz nowe logo widoczne jest już również w komunikacji standardowych produktów Gerber.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764