logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo oraz architektura marek Grupy Wielton od White Cat

  PR 11.09.2017, przeczytano 1088 razy
ilustracjastrzałka

Wielton odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną we współpracy z White Cat. Rebranding marki jest pierwszym etapem prac nad architekturą marek Grupy Wielton, w tym tożsamości graficznej przejmowanych spółek zagranicznych. Proces porządkowania marek w portfolio grupy wynika z dynamicznego rozwoju i jest jednym z elementów strategii Wielton na lata 2017 - 2020. Wielton działający od 1996 roku należący do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie odświeża swój znak po raz pierwszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-oraz-architektura-marek-grupy-wielton-od-white-cat,33682,artykul.html

W efekcie prowadzonych prac zrezygnowano z żółtego, prostokątnego tła znaku, a nowo nadany kolor żółty ma ocieplony odcień i został wykorzystany w sygnecie, a także w elementach systemu identyfikacji wizualnej. W znaku poza sygnetem zmieniona została także typografia. Autorzy zastosowali proste, masywne liternictwo, które podkreśla siłę i solidność marki. Z połączenia nowego, starannie wykreślonego sygnetu i mocnej typografii powstał znak komunikujący pozycję firmy jako lidera na rynku.

- W odróżnieniu od poprzedniego znaku, który był narysowany bardziej miękką kreską i miał naturalistyczny charakter, nowy został wykreślony geometrycznie przy pomocy łuków i ostrych cięć. Nadaliśmy mu techniczny charakter, dzięki czemu przypomina silny i stabilny mechanizm, który poradzi sobie w każdych warunkach.  Zrezygnowaliśmy również z dotychczasowej obręczy, co daje możliwość lepszej ekspozycji i skupienia na samym symbolu wielbłąda – komentuje Michał Łojewski, współzałożyciel i dyrektor kreatywny pracowni White Cat.

Autorem projektu jest Michał Łojewski. White Cat przeprowadzi również proces porządkowania struktury identyfikacji w ramach spółek zależnych należących do grupy. Obecnie trwają prace nad identyfikacją pozostałych podmiotów w ramach Wielton Group. Firma została wyłoniona w procesie konkursu ofert.

- Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie prac nad architekturą marki, tak by podkreślić współzależności pomiędzy Grupą a podmiotami działającymi na rynkach lokalnych i zakomunikować zmiany naszym klientom we Francji, Niemczech, Włoszech i Rosji – tłumaczy Małgorzata Barańska, Dyrektor Marketingu i PR Wielton S.A. i dodaje – Zależało nam na tym, by wizualna ekspresja marki wyrażająca takie wartości jak innowacyjność, dynamika i pewność, wyraźnie budowała nasz wizerunek oparty na haśle „Wielton - ekspert na drodze”. Nasza obietnica w nim zawarta oddaje długoletnią znajomość rynku, potencjał Centrum Badawczo Rozwojowego oraz zdolność produkcji dedykowanych rozwiązań, tak docenianych przez klientów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Wielton S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764