logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo producenta mebli Metod Furniture

  PR 01.02.2021, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Znana firma Metod Furniture z siedzibą w Pile, przeszła w ostatnim czasie proces rebrandingu. Wprowadzone zmiany obejmują przede wszystkim stronę internetową firmy, jej logo, jak i wygląd materiałów produkcyjnych oraz promocyjnych. Właściciel przedsiębiorstwa Metod Furniture  zaznacza, że powyższe zmiany, mają na celu odświeżenie wizerunku marki, która jest coraz bardziej rozpoznawalna. Nowe logo firmy nawiązuje do profilu jej działalności, opierającej się na wytwarzaniu mebli. Ma ono również ciekawy akcent kolorystyczny w postaci turkusowej kropki, który ma stanowić znak wyróżniający tę markę. Wprowadzone zmiany są niezwykle spójne i tworzą zwartą całość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-producenta-mebli-metod-furniture,390038,artykul.html

Zmiany w Metod Furniture

Metod Furniture jest rodzinnym przedsiębiorstwem z wieloletnią tradycją. Firma ta zajmuje się produkcją mebli na zamówienie klienta. Dzięki temu każda osoba poszukująca wymarzonych mebli, może znaleźć w ofercie tej marki takie, które będą zgodne z jej wszystkimi oczekiwaniami. Metod Furniture nieustannie rozwija swoją działalność i podbija zagraniczne rynki- w szczególności rynek francuski. Wprowadzone zmiany są naznaczone ideą minimalizmu. Nawiązują one do najnowszych i najbardziej popularnych trendów w grafice. Całość wygląda oryginalnie i bardzo atrakcyjnie. Powyższe zmiany są już widoczne na wszystkich portalach społecznościowych i stronie internetowej firmy Metod Furniture.

Dlaczego taka zmiana?

Proces rebrandingu ma za zadanie wprowadzić powiew świeżości do firmy. Nowe logo przedsiębiorstwa Metod Furniture jest bardziej spójne i doskonale współgra z wartościami, które reprezentuje ta firma. Charakteryzuje się ono pewną dynamiką i energicznością. Wybór logo i jego symbolika nie są przypadkowe. Składa się ono z liter „M” i „F”, które oczywiście są pierwszymi znakami nazwy przedsiębiorstwa Metod Furniture. Dodatkowo w logo zostały umieszczone figury geometryczne, takie jak prostokąty i kwadraty, symbolizujące formą meble. Mają one nawiązywać do profilu działalności firmy, która zajmuje się ich produkcją. Całość dopełnia jasna, mocna, turkusowa kropka, odzwierciedlająca pełen profesjonalizm i solidność marki w zakresie świadczonych usług. Jest to swego rodzaju kropki nad literą i, dopełniająca tę kwintesencję informacji o firmie Metod Furniture.

Nowa strona internetowa

Uzupełnieniem procesu rebrandingu jest uruchomienie całkiem nowej strony internetowej firmy Metod Furniture. Można tam znaleźć szczegółowe informacje na temat przedsiębiorstwa, zakresu jego usług i wykonanych już projektów. Jednocześnie na stronie tej, powstała zakładka, taka jak blog. Jest on dedykowany wszystkim osobom, które interesują się aranżacją i projektowaniem wnętrz. Są tam udostępnianie cenne wskazówki na ten temat, jak również zdjęcia przedstawiające najnowsze meble, wykonane przez Metod Furniture. Strona internetowa przygotowana została w czterech różnych językach, co jest ukłonem w kierunku zagranicznych kontrahentów tego przedsiębiorstwa. Cały proces rebrandingu firmy Metod Furniture, został przeprowadzony przez agencję Uphagen, która kiedyś działała jako agencja Socialove. Jej specjalizacją jest opracowywanie szczegółowych strategii marketingowych i pozycjonowanie różnego rodzaju marek.

Źródło: Metod Furniture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764