logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo Związku Polskie Okna i Drzwi

  PR 19.10.2012, przeczytano 1368 razy
ilustracjastrzałka

Związek Polskie Okna i Drzwi, branżowa organizacja zrzeszająca najlepszych producentów, dostawców i dystrybutorów stolarki budowlanej, wprowadził nową identyfikację wizualną. Zmieniony logotyp Związku jest bardziej czytelny i wyraźnie nawiązuje do polskich barw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-zwiazku-polskie-okna-i-drzwi,16993,artykul.html

W porównaniu z poprzednim znakiem, nowy logotyp Związku Polskie Okna i Drzwi charakteryzuje się mocniejszym nasyceniem kolorów i zmienionym kształtem – obecnie, zamiast prostokąta, jest to kwadrat. W nowej identyfikacji wizualnej zrezygnowano również z nazwy Polskie Okna i Drzwi, zastępując ją skrótem POID.

- Nowy logotyp jest wyrazisty i dynamiczny, bardziej współczesny. Zmieniona identyfikacja wizualna stanowi dobrą ilustrację wartości naszej organizacji – profesjonalizmu i dbałości o wysoką jakość produktów – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku Polskie Okna i Drzwi – Nowy logotyp w wyraźny sposób podkreśla też, że jesteśmy polską organizacją, która stawia na nowoczesne rozwiązania i rozwój. Promujemy polskie produkty poza granicami kraju, więc nowa identyfikacja stanowi także symbol wyróżniający nas na zagranicznych rynkach – dodaje Paweł Wróblewski.

Nową identyfikację wizualną Związku Polskie Okna i Drzwi stworzyła Agencja Reklamowa BanderaZmieniony logotyp jest bardziej czytelny dla odbiorcy, stanowi połączenie tradycyjnych polskich barw i elementów – bieli, czerwieni, orła z rozpostartymi skrzydłami, z nowoczesnym designem – tłumaczy Marcin Wojciechowski, Dyrektor Kreatywny Grupy Aveex, do której należy Agencja Reklamowa Bandera – Nowy znak pokazuje, że Związek to organizacja zrzeszająca rzetelnych producentów, którzy dbają o wysoką jakość swoich produktów – dodaje Marcin Wojciechowski.

Nowy logotyp, stanowiący istotny element komunikacji organizacji, będzie towarzyszył wszelkim działaniom prowadzonym przez Związek Polskie Okna i Drzwi.

Za prowadzenie działań z zakresu Public Relations dla Związku Polskie Okna i Drzwi odpowiada agencja RedPen.

Źródło: Związek Polskie Okna i Drzwi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764