logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe magazyny w Publico24 Newsstand

  PR 17.10.2019, przeczytano 142 razy

Publico24 Newsstand – aplikacja z dostępem do tysięcy wydań magazynów i gazet powiększyła ofertę o nowe tytuły. Do platformy dołączyli wydawcy m.in. Wprost oraz Do Rzeczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-magazyny-w-publico24-newsstand,384388,artykul.html

Obecnie w aplikacji jest ponad 100 gazet i magazynów o różnej tematyce: sport i hobby, wydarzenia i opinie, lifestyle, dom i wnętrza, technologie, biznes czy prasa lokalna. W ostatnim miesiącu do aplikacji dołączyli nowi wydawcy. W ofercie Publico24 Newsstand znalazły się takie tytuły jak: Wprost, Do Rzeczy, Historia Do Rzeczy, Gazeta Bankowa, Sprawny.Marketing, Divers24, Magazyn Literacki KSIĄŻKI, WYSPA Kwartalnik Literacki, Echa Leśne, Wędkarstwo Moje Hobby oraz kilka magazynów lotniskowych: Live&Travel, Anywhere, Sky Surfer, Let’s fly, Air Go!, Łódź u fly, +48 magazine.

- Widzimy, że wydawcy dostrzegli potencjał tego rozwiązania i coraz więcej tytułów przystępuje do projektu. Jako osoba odpowiedzialna za pozyskanie nowych wydawców wierzę, że otworzenie się na sugestie czytelników tj. zapraszanie nowych tytułów specjalistycznych poszerzy grono użytkowników  a to spowoduje przystąpienie kolejnych wydawnictw. Co za tym idzie atrakcyjniejsza oferta dla czytelników to jeszcze lepsza oferta dla  partnerów dystrybuujących dostęp do aplikacji – zaznacza Arkadiusz Szczapa, Head Account Manager Digital Publishing w Publico24 Newsstand.

Publico24 Newsstand jest dostępny w wariantach na systemy iOS oraz Android. Aplikacja działa podobnie, jak dobrze wszystkim znany Spotify czy Netflix. Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do aktualnych wydań magazynów, jak również tych archiwalnych. Dodatkowo, nie trzeba płacić za każdy tytuł oddzielnie, ponieważ opłata za subskrypcję obejmuję wszystkie tytuły dostępne w aplikacji.

Magazyny są oferowane w dwóch formatach: HTML i PDF, przez co dostosowują się do używanego urządzenia. Co więcej, można pobrać ulubione tytuły, a później czytać je w dowolnym miejscu, bez konieczności łączenia się z Internetem.

Źródło: Publico24 Newsstand

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Medonet w nowej odsłonie
W połowie stycznia br. Medonet uruchomił nową wersję serwisu medonet.pl. Nowoczesny i przejrzysty layout oraz nowe narzędzia i funkcjonalności towarzyszą zmianom w polityce wydawniczej.  
„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” od lutego w TVP2
Od niedzieli 2 lutego 2020 r. na antenę telewizyjnej Dwójki powróci uwielbiany przez widzów program muzyczny „Szansa na sukces” w specjalnej edycji, która wyłoni reprezentanta Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji 2020.
Mateusz Aleksandrowicz dyrektorem strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl
Z początkiem lutego br. w zespole portalu Gazeta.pl nastąpi szereg zmian, związanych z rozszerzeniem zakresu obowiązków Mateusza Aleksandrowicza, który będzie pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl. Zmienią się również stanowiska: Bartosza Raja, Mileny Bryły, Anny Budyńskiej, Łukasza Kijka w Gazeta.pl oraz Macieja Kucharskiego i...
15 lat Szkła Kontaktowego
25 stycznia Szkło Kontaktowe obchodzi 15-te urodziny. Z tej okazji już  w piątek 24 stycznia mamy dla widzów dwugodzinne wydanie programu na żywo z publicznością.
Telewizja Polska podsumowuje 27. edycję „Reklamy Dzieciom”
Aż 1 840 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło 18 reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764