logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe Maki już w sklepach

   21.08.2003, przeczytano 1412 razy

Od poniedziałku Apple rozsyła do sklepów komputery Power Mac G5 – na razie tylko w konfiguracjach jednoprocesorowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-maki-juz-w-sklepach,1791,artykul.html

Power Maki z procesorami 1,6GHz oraz 1,8GHz trafiają już do użytkowników, którzy złożyli zamówienia w Apple i u partnerów handlowych firmy. Od pierwszej, czerwcowej prezentacji nowych „jabłuszek”, takie zamówienia złożyło 100 tys. osób. Przedstawiciele Apple zapewniają, że najszybsza z nowości - dwuprocesorowy Power Mac G5 z układami 2GHz - trafi do sprzedaży jeszcze w sierpniu.

Komputery z procesorami G5 mają ożywić słabszą już od dłuższego czasu sprzedaż Power Maków – w ostatnim kwartale nabywców znalazło tylko 156 tys. sztuk tych urządzeń. Dla porównania: rok wcześniej było to 211 tys. sztuk, a w rekordowym pierwszym kwartale roku 1999 Apple sprzedało ponad 400 tys. sztuk komputerów tej linii. A Power Mac to dla Apple jeden z najważniejszych produktów w katalogu – firma stosuje w ich wypadku najwyższe marże, poza tym z komputerów tych korzystają kluczowi dla producenta odbiorcy: profesjonalni graficy i muzycy.

W najbliższym czasie firma nie zamierza wycofywać ze sprzedaży komputerów Power Mac G4, które są zdecydowanie tańsze od swoich następców.

Źródło informacji: ZDNet

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

coby nie popaść w euforię warto poczytać:
http://spl.haxial.com/apple-powermac-G5/

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764