logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

  PR 17.02.2023, przeczytano 1105 razy
ilustracja

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków, przejmując dodatkowo zarządzanie zespołem content marketingu. Grupa Pracuj jest wiodącym twórcą rozwiązań HR Tech w Europie Środkowej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-menedzerki-w-komunikacji-marketingowej-pracuj.pl,399022,artykul.html

Nowa perspektywa na komunikację i influencer marketing

Serwis Pracuj.pl wprowadza zmiany w zespole marketingu. Od grudnia 2022 role zmieniają i poszerzają Anna Hołdyńska i Aleksandra Skwarska.

Anna Hołdyńska została koordynatorką zespołu komunikacji i influencer marketingu. Ekspertka od 10 lat związana jest z Grupą Pracuj i działem marketingu B2C organizacji, gdzie zajmowała się kampaniami szerokozasięgowymi, działaniami offline, online, aplikacjami mobilnymi, projektowaniem komunikacji i działaniami promocyjnymi skierowanymi do użytkowników. Przez ostatnie lata Anna Hołdyńska związana była z UX writingiem oraz upraszczaniem i projektowaniem treści serwisu Pracuj.pl. W 2021 przeprowadziła największe w Polsce badanie o feminatywach i języku ofert pracy.

Przejmując rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu w Grupie Pracuj, Anna Hołdyńska wraz z zespołem będzie odpowiadać za media społecznościowe grupy, bezpośrednią komunikację z użytkownikami i użytkowniczkami i współpracę z najlepszymi influencerami i influecerkami. Anna odpowiada też za koordynację projektów specjalnych, takich jak popularyzacja feminatywów na rynku pracy i kampanie zaangażowane społecznie.

Całościowe podejście do PR, content marketingu i CSR

Aleksandra Skwarska od ponad 6 lat prowadzi działania PR dla marki Pracuj.pl oraz komunikację korporacyjną oraz działania CSR Grupy Pracuj. Pełni także rolę rzecznika prasowego spółki, reprezentując ją w mediach. Od grudnia 2022 w nowej roli koordynatorki zespołu przejęła dodatkowo obszar content marketingu, rozwijając m.in. serwis contentowy porady.pracuj.pl, jak i różne formaty materiałów edukacyjnych skierowanych do użytkowników i użytkowniczek Pracuj.pl, w tym również podcast „Dobra Robota”, który znalazł się w zestawieniu TOP 20 najpopularniejszych polskich podcastów Spotify. Nowe pole działalności Aleksandry Skwarskiej będzie połączone z jej dotychczasowym obszarem kompetencji, jak i rozszerzeniem zespołu media relations o specjalistów content marketingu.  

Aleksandra Skwarska wraz z zespołem komunikacji stale testuje nowe rozwiązania i nowe media, jak np. „Work in Progress” – cykl przeprowadzony we współpracy z newonce.radio i prowadzony przez Bartka Czarkowskiego wraz Piotrem Kędzierskim oraz w jednym z sezonów z Michałem Kempą. Inną z inicjatyw prowadzonych po stronie Pracuj.pl przez Aleksandrę Skwarską i jej zespół była współpraca z Radiem 357 – unikalny cykl reportaży radiowych „Taśma Profesjonalna”. Zespół realizuje także na co dzień komunikację opartą na promocji badań opinii, regularnie przeprowadzanych przez serwis wśród Polaków.

Aleksandra Skwarska to promotorka zaangażowania społecznego w biznesie, w firmie dba o rozwój projektów mających na celu m.in. wyrównywanie szans na rynku pracy, edukację, wsparcie grup z ryzykiem wykluczenia czy ochronę środowiska. Koordynuje też działania z zakresu komunikacji korporacyjnej Grupy Pracuj jako spółki publicznej, współpracując na co dzień z IR managerem oraz zarządem grupy.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764