logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl

  PR 17.02.2023, przeczytano 883 razy
ilustracja

Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 roku Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków, przejmując dodatkowo zarządzanie zespołem content marketingu. Grupa Pracuj jest wiodącym twórcą rozwiązań HR Tech w Europie Środkowej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-menedzerki-w-komunikacji-marketingowej-pracuj.pl,399022,artykul.html

Nowa perspektywa na komunikację i influencer marketing

Serwis Pracuj.pl wprowadza zmiany w zespole marketingu. Od grudnia 2022 role zmieniają i poszerzają Anna Hołdyńska i Aleksandra Skwarska.

Anna Hołdyńska została koordynatorką zespołu komunikacji i influencer marketingu. Ekspertka od 10 lat związana jest z Grupą Pracuj i działem marketingu B2C organizacji, gdzie zajmowała się kampaniami szerokozasięgowymi, działaniami offline, online, aplikacjami mobilnymi, projektowaniem komunikacji i działaniami promocyjnymi skierowanymi do użytkowników. Przez ostatnie lata Anna Hołdyńska związana była z UX writingiem oraz upraszczaniem i projektowaniem treści serwisu Pracuj.pl. W 2021 przeprowadziła największe w Polsce badanie o feminatywach i języku ofert pracy.

Przejmując rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu w Grupie Pracuj, Anna Hołdyńska wraz z zespołem będzie odpowiadać za media społecznościowe grupy, bezpośrednią komunikację z użytkownikami i użytkowniczkami i współpracę z najlepszymi influencerami i influecerkami. Anna odpowiada też za koordynację projektów specjalnych, takich jak popularyzacja feminatywów na rynku pracy i kampanie zaangażowane społecznie.

Całościowe podejście do PR, content marketingu i CSR

Aleksandra Skwarska od ponad 6 lat prowadzi działania PR dla marki Pracuj.pl oraz komunikację korporacyjną oraz działania CSR Grupy Pracuj. Pełni także rolę rzecznika prasowego spółki, reprezentując ją w mediach. Od grudnia 2022 w nowej roli koordynatorki zespołu przejęła dodatkowo obszar content marketingu, rozwijając m.in. serwis contentowy porady.pracuj.pl, jak i różne formaty materiałów edukacyjnych skierowanych do użytkowników i użytkowniczek Pracuj.pl, w tym również podcast „Dobra Robota”, który znalazł się w zestawieniu TOP 20 najpopularniejszych polskich podcastów Spotify. Nowe pole działalności Aleksandry Skwarskiej będzie połączone z jej dotychczasowym obszarem kompetencji, jak i rozszerzeniem zespołu media relations o specjalistów content marketingu.  

Aleksandra Skwarska wraz z zespołem komunikacji stale testuje nowe rozwiązania i nowe media, jak np. „Work in Progress” – cykl przeprowadzony we współpracy z newonce.radio i prowadzony przez Bartka Czarkowskiego wraz Piotrem Kędzierskim oraz w jednym z sezonów z Michałem Kempą. Inną z inicjatyw prowadzonych po stronie Pracuj.pl przez Aleksandrę Skwarską i jej zespół była współpraca z Radiem 357 – unikalny cykl reportaży radiowych „Taśma Profesjonalna”. Zespół realizuje także na co dzień komunikację opartą na promocji badań opinii, regularnie przeprowadzanych przez serwis wśród Polaków.

Aleksandra Skwarska to promotorka zaangażowania społecznego w biznesie, w firmie dba o rozwój projektów mających na celu m.in. wyrównywanie szans na rynku pracy, edukację, wsparcie grup z ryzykiem wykluczenia czy ochronę środowiska. Koordynuje też działania z zakresu komunikacji korporacyjnej Grupy Pracuj jako spółki publicznej, współpracując na co dzień z IR managerem oraz zarządem grupy.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764