logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe modele monochromatycznych MFP od Konica Minolta

  PR 28.03.2014, przeczytano 1091 razy
ilustracjastrzałka

Konica Minolta wprowadza na rynek 5 nowych monochromatycznych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących z serii bizhub: 224e, 284e, 364e, 454e i 554e. Te modele są doskonale przystosowane do potrzeb średnich i dużych zespołów, grup roboczych i działów funkcjonujących w sektorze publicznym, instytucjach edukacyjnych, przedsiębiorstwach inżynieryjnych, bankach czy towarzystwach ubezpieczeniowych. Urządzenia wyposażono w szereg praktycznych funkcji, są intuicyjne w obsłudze, z łatwością  można je również zintegrować z funkcjonującym w danej organizacji środowiskiem druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-modele-monochromatycznych-mfp-od-konica-minolta,21232,artykul.html

bizhub 224e, 284e, 364e, 454e i 554e wyposażono w inteligentne funkcje i udoskonalone możliwości personalizacji. Co więcej, nowe czarno-białe urządzenia oferują dostęp do rozwiązań funkcjonalnych dobrze znanych z kolorowych MFP. W myśl zasady „Poznaj jedno – obsługuj wszystkie” użytkownik, który już wcześniej korzystał z urządzeń Konica Minolta nie musi uczyć się obsługi nowego modelu. Dotykowy panel obsługiwany jest tak jak współczesne smartfony i tablety. Można go również personalizować. Dzięki temu obsługa MFP staje się jeszcze łatwiejsza, bardziej intuicyjna i dopasowana do potrzeb osób korzystających z urządzenia.  

Modele z nowej serii cechuje wyższy stopień produktywności i wydajności oraz ulepszone funkcje dedykowane skanowaniu., umożliwiające m.in. tworzenie dokumentów w formacie Word lub Excel. Pozwala to na płynną pracę w aplikacjach z których korzysta się w danym momencie bez konieczności ręcznej konwersji.

Funkcjonalności oferowane przez najnowsze monochromatyczne modele Konica Minolta pozwalają zwiększyć wydajność codziennej pracy związanej z drukiem i przetwarzaniem dokumentów. Bardzo ważnym aspektem jest również intuicyjność obsługi i możliwość personalizacji – powiedział Szymon Szczur, Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Rozwiązań Biznesowych, Konica Minolta Business Solutions Polska.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764