logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe modele ploterów Epson

  PR 14.02.2010, przeczytano 1545 razy

Epson wypuścił do sprzedaży dwa nowe modele drukarek wielkoformatowych 7700 (24") i 9700 (44").


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-modele-ploterow-epson,10200,artykul.html

Drukarki Epson Stylus Pro 7700 i 9700 są wyposażone w najnowsze technologie firmy Epson, gwarantujące dokładność, wydajność i spełniają wiele wymogów druku profesjonalnego. Obydwa urządzenia zapewniają najwyższą jakość wydruków w wysokiej szybkości.

Nowa głowica drukująca Epson MicroPiezo TFP jest bardziej wydajna i wytrzymała. Została ona dostosowana do współpracy z atramentami Epson UltraChrome z technologią Vivid Magenta, dzięki czemu zapewnia ona idealnie zarysowane punkty, praktycznie bez efektu mgiełki ani plamek. Współpracuje ona również z technologią zmiennej wielkości kropli firmy Epson i umożliwia uzyskanie kropli o wielkości 3,5 pikolitra zapewniających najwyższą gładkość kolorów i dokładność szczegółów.

Nowy, intuicyjny sterownik jest prosty w obsłudze i zapewnia możliwość dostosowania wyglądu i ilości prezentowanych informacji do wymagań użytkownika. Można wybrać różnorodne ustawienia drukowania i nośników, a także korzystać z oprogramowania Epson LFP Remote Panel 2 obsługującego funkcje od aktualizacji oprogramowania i drukarki konfiguracji niestandardowych nośników.

Drukarki są wyposażone w sterownik obsługujący grafiki Heidi Device Interface (HDI) używane w oprogramowaniu AutoCAD, gwarantujący wysoką prędkość i dokładność.

Nowością jest menedżer układu plików na stronie. Dzięki wielu opcjom układu strony można zwiększyć wydajność zadań drukowanych z poziomu różnorodnych aplikacji i w różnych rozmiarach. Opcje obejmują minimalizowanie powierzchni i ilości zmarnowanego papieru, dopasowanie do formatu rolki i układ dowolny.

Oba urządzenia dostępne są w ofercie handlowej łódzkiej firmy PJS będącej Partnerem Graficznym firmy Epson w Polsce - www.pjs-studio.net.pl

Źródło: PJS


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: pjs-studio

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764