logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe modele ploterów Epson

  PR 14.02.2010, przeczytano 1751 razy

Epson wypuścił do sprzedaży dwa nowe modele drukarek wielkoformatowych 7700 (24") i 9700 (44").


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-modele-ploterow-epson,10200,artykul.html

Drukarki Epson Stylus Pro 7700 i 9700 są wyposażone w najnowsze technologie firmy Epson, gwarantujące dokładność, wydajność i spełniają wiele wymogów druku profesjonalnego. Obydwa urządzenia zapewniają najwyższą jakość wydruków w wysokiej szybkości.

Nowa głowica drukująca Epson MicroPiezo TFP jest bardziej wydajna i wytrzymała. Została ona dostosowana do współpracy z atramentami Epson UltraChrome z technologią Vivid Magenta, dzięki czemu zapewnia ona idealnie zarysowane punkty, praktycznie bez efektu mgiełki ani plamek. Współpracuje ona również z technologią zmiennej wielkości kropli firmy Epson i umożliwia uzyskanie kropli o wielkości 3,5 pikolitra zapewniających najwyższą gładkość kolorów i dokładność szczegółów.

Nowy, intuicyjny sterownik jest prosty w obsłudze i zapewnia możliwość dostosowania wyglądu i ilości prezentowanych informacji do wymagań użytkownika. Można wybrać różnorodne ustawienia drukowania i nośników, a także korzystać z oprogramowania Epson LFP Remote Panel 2 obsługującego funkcje od aktualizacji oprogramowania i drukarki konfiguracji niestandardowych nośników.

Drukarki są wyposażone w sterownik obsługujący grafiki Heidi Device Interface (HDI) używane w oprogramowaniu AutoCAD, gwarantujący wysoką prędkość i dokładność.

Nowością jest menedżer układu plików na stronie. Dzięki wielu opcjom układu strony można zwiększyć wydajność zadań drukowanych z poziomu różnorodnych aplikacji i w różnych rozmiarach. Opcje obejmują minimalizowanie powierzchni i ilości zmarnowanego papieru, dopasowanie do formatu rolki i układ dowolny.

Oba urządzenia dostępne są w ofercie handlowej łódzkiej firmy PJS będącej Partnerem Graficznym firmy Epson w Polsce - www.pjs-studio.net.pl

Źródło: PJS


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: pjs-studio

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764