logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe monitory graficzne Eizo

  PR 27.01.2022, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-monitory-graficzne-eizo,394559,artykul.html

ColorEdge CG2700X  może wyświetlać obrazy 4K na matrycy UHD (3840 x 2160), z kolei CG2700S ma ekran o rozdzielczości WQHD (2560 x 1440). To sprawia, że materiały o wysokiej rozdzielczości wyświetlane są z dużą dokładnością, a na 27” ekranie jest dość miejsca, by wyświetlać okno edycji, palety narzędziowe i inne aplikacje. Dzięki temu modele te świetnie się nadają do edycji materiałów wideo i foto, projektowania 3D, tworzenia gier i innych kreatywnych dziedzin.

Monitory dostarczane są wraz z autorskim oprogramowaniem do zarządzania kolorem ColorNavigator 7 i wyposażone są we wbudowany czujnik. Takie rozwiązanie pozwala na zautomatyzowanie procesu kalibracji, eliminując potrzebę zakupu dodatkowego urządzenia do kalibracji i zapewniając, że ekran będzie wyświetlał obraz poprawnie przez cały czas.

Monitor obsługuje krzywe HLG (Hybrid Log-Gamma) i PQ (Perceptual Quantization), które pozwalają wyświetlać i edytować treści wideo w standardzie HDR (high dynamic range). Korzystając ze zoptymalizowanych krzywych gamma, monitor jest w stanie odtwarzać obrazy w sposób dużo bardziej zbliżony do percepcji ludzkiego oka niż w przypadku standardu SDR (standard dynamic range). Dzięki temu twórcy mogą edytować obrazy wyświetlane z szeroką rozpiętością tonalną, mając pewność, że będą gotowe na dalsze etapy edycji czy color gradingu.

Uniwersalne złącze USB Type-C nie tylko transmituje obraz video, sygnały USB, ale może dostarczyć energię do zasilania podpiętych komputerów, takich jak MacBook Pro czy wydajne laptopy PC, w przypadku CG2700X to 94 W, a w przypadku CG2700S to 92 W. To wygodne rozwiązanie pozwalające łatwiej i szybciej podłączyć się, przemieszczając pomiędzy stanowiskami, na przykład pracując w biurze i zdalnie. Dodatkowym atutem jest wbudowana karta sieciowa zapewniająca stabilne połączenie z firmową siecią LAN czy internetem. Podłączenie laptopa lub komputera typu desktop do portu USB-C umożliwia dostęp do sieci za pośrednictwem monitora.

ColorEdge CG2700X i CG2700S są pierwszymi modelami, które za przykładem monitora referencyjnego EIZO ColorEdge Prominence mają funkcję synchronizacji sygnału. Funkcja ta w sposób automatyczny dostosowuje ustawienia monitora, takie jak zakres sygnału wejściowego (input range) i format kolorów na wejściu (input color format) do wchodzącego sygnału tak, by parametry kolorów były spójne w trakcie całej postprodukcji.

Tylna część modeli ColorEdge CG2700X i CG2700S wykonana jest z metalu z otworami, które zapewniają lepszy przepływ powietrza, a w następstwie chłodzenie monitora bez uciążliwego szumu wentylatorów. Gładkie, zaokrąglone krawędzie i nieinwazyjna podstawa stopki pozwalają tym monitorom wtopić się płynnie w każde kreatywne środowisko pracy. Oba modele dostarczane są z nowo opracowanymi kapturami, których zadaniem jest ochrona ekranu przed refleksami świetlnymi.

Można je w prosty sposób zamontować na ekranie monitora, ponieważ są jednoczęściowe i łączą się z monitorami w sposób magnetyczny.

Źródło: ALSTOR Sp.j. A. Zwierzynski i Wspólnicy

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764