logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe monitory graficzne Eizo

  PR 27.01.2022, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-monitory-graficzne-eizo,394559,artykul.html

ColorEdge CG2700X  może wyświetlać obrazy 4K na matrycy UHD (3840 x 2160), z kolei CG2700S ma ekran o rozdzielczości WQHD (2560 x 1440). To sprawia, że materiały o wysokiej rozdzielczości wyświetlane są z dużą dokładnością, a na 27” ekranie jest dość miejsca, by wyświetlać okno edycji, palety narzędziowe i inne aplikacje. Dzięki temu modele te świetnie się nadają do edycji materiałów wideo i foto, projektowania 3D, tworzenia gier i innych kreatywnych dziedzin.

Monitory dostarczane są wraz z autorskim oprogramowaniem do zarządzania kolorem ColorNavigator 7 i wyposażone są we wbudowany czujnik. Takie rozwiązanie pozwala na zautomatyzowanie procesu kalibracji, eliminując potrzebę zakupu dodatkowego urządzenia do kalibracji i zapewniając, że ekran będzie wyświetlał obraz poprawnie przez cały czas.

Monitor obsługuje krzywe HLG (Hybrid Log-Gamma) i PQ (Perceptual Quantization), które pozwalają wyświetlać i edytować treści wideo w standardzie HDR (high dynamic range). Korzystając ze zoptymalizowanych krzywych gamma, monitor jest w stanie odtwarzać obrazy w sposób dużo bardziej zbliżony do percepcji ludzkiego oka niż w przypadku standardu SDR (standard dynamic range). Dzięki temu twórcy mogą edytować obrazy wyświetlane z szeroką rozpiętością tonalną, mając pewność, że będą gotowe na dalsze etapy edycji czy color gradingu.

Uniwersalne złącze USB Type-C nie tylko transmituje obraz video, sygnały USB, ale może dostarczyć energię do zasilania podpiętych komputerów, takich jak MacBook Pro czy wydajne laptopy PC, w przypadku CG2700X to 94 W, a w przypadku CG2700S to 92 W. To wygodne rozwiązanie pozwalające łatwiej i szybciej podłączyć się, przemieszczając pomiędzy stanowiskami, na przykład pracując w biurze i zdalnie. Dodatkowym atutem jest wbudowana karta sieciowa zapewniająca stabilne połączenie z firmową siecią LAN czy internetem. Podłączenie laptopa lub komputera typu desktop do portu USB-C umożliwia dostęp do sieci za pośrednictwem monitora.

ColorEdge CG2700X i CG2700S są pierwszymi modelami, które za przykładem monitora referencyjnego EIZO ColorEdge Prominence mają funkcję synchronizacji sygnału. Funkcja ta w sposób automatyczny dostosowuje ustawienia monitora, takie jak zakres sygnału wejściowego (input range) i format kolorów na wejściu (input color format) do wchodzącego sygnału tak, by parametry kolorów były spójne w trakcie całej postprodukcji.

Tylna część modeli ColorEdge CG2700X i CG2700S wykonana jest z metalu z otworami, które zapewniają lepszy przepływ powietrza, a w następstwie chłodzenie monitora bez uciążliwego szumu wentylatorów. Gładkie, zaokrąglone krawędzie i nieinwazyjna podstawa stopki pozwalają tym monitorom wtopić się płynnie w każde kreatywne środowisko pracy. Oba modele dostarczane są z nowo opracowanymi kapturami, których zadaniem jest ochrona ekranu przed refleksami świetlnymi.

Można je w prosty sposób zamontować na ekranie monitora, ponieważ są jednoczęściowe i łączą się z monitorami w sposób magnetyczny.

Źródło: ALSTOR Sp.j. A. Zwierzynski i Wspólnicy

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764