logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe monitory Nec z serii E: niskobudżetowe Digital Signage

  PR 23.04.2021, przeczytano 782 razy
ilustracja

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadziła na rynek kolejną generację monitorów wielkoformatowych NEC MultiSync serii E, które oferują profesjonalne rozwiązanie dla niskobudżetowych zastosowań Digital Signage. Seria E jest dostępna w rozmiarach od 32 do 65 cali i jest idealna do wyświetlania obrazu w salach konferencyjnych lub do systemów Digital Signage w przestrzeniach handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-monitory-nec-z-serii-e%3A-niskobudzetowe-digital-signage,391186,artykul.html

Dzięki nowoczesnemu wzornictwu, najwyższej jakości i wielu opcjom źródeł sygnału wejściowego, monitory serii E typu plug-and-play doskonale nadają się do niewielkich sklepów, punktów usługowych lub muzeów, szpitali i innych miejsc publicznych, a także do obsługi spotkań i konferencji w małych i średnich firmach.

Monitory z serii NEC MultiSync E zostały zaprojektowane z myślą o wymogach użytkowania komercyjnego. Oznacza to, że z pewnością będą miały znacznie dłuższą żywotność i lepszy zwrot z inwestycji w porównaniu do zwykłych telewizorów używanych do wyświetlania informacji lub wykorzystywanych w salach konferencyjnych. Użytkownicy dysponujący niższym budżetem czasami decydują się na telewizor komercyjny, nie zdając sobie sprawy z ilości dodatkowej pracy i kosztów, które mogą się z tym wiązać. A rezultat i tak bardzo często nie jest zadowalający.

Zintegrowany z monitorem MediaPlayer oferuje natywną rozdzielczość UHD oraz wsparcie dla HDR, a to oznacza dużo lepsze wrażenia wizualne dla odbiorcy. Harmonogram odtwarzania umożliwia użytkownikom zaprogramowanie automatycznego wyświetlania treści, aby zapewnić ich płynne dostarczanie. Nie jest do tego potrzebne żadne zewnętrzne okablowanie, ani dodatkowe urządzenia, ale jeżeli z jakiegoś powodu potrzebna jest zewnętrzna moc obliczeniowa, użytkownik może skorzystać z dostępnego interfejsu USB 10W.

Seria E jest również niezwykle łatwa w obsłudze. Wejścia sygnałowe są wykrywane automatycznie, co umożliwia szybkie zorganizowanie nieplanowanego spotkania. Zarządcy obiektów z zadowoleniem przyjmą możliwość bezpłatnego zdalnego sterowania ich urządzeniami poprzez sieć LAN dzięki wykorzystaniu oprogramowania NEC NaViSet Administrator 2. Natomiast użytkowników ucieszy możliwość rozpoczęcia spotkania bez konieczności zajmowania się ustawieniami.

Martin Lienau, Product Manager Large Format Displays w Sharp NEC Display Solutions Europe, powiedział: - W ciągu ostatnich kilku lat komunikacja cyfrowa staje się coraz ważniejsza. Monitory nowej generacji z serii NEC E mogą sprawić, że to kluczowe dla Digital Signage urządzenie znajdzie się w rękach każdego, kto go potrzebuje, w dodatku w bardzo przystępnej cenie. Poprzez obniżenie nakładów czasu i pieniędzy potrzebnych do obsługi Digital Signage, umożliwiamy skuteczną komunikację większej liczbie osób.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764