logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe możliwości dzięki obiektywowi Panasonic o krótkim rzucie i zerowym przesunięciu

  PR 08.06.2021, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Podczas konferencji prasowej zorganizowanej przez Panasonic ostatniego dnia targów ISE2021 zaprezentowano nowy obiektyw Short-Throw Zoom Lens dla 3-chipowego projektora DLP PT-RQ50K o jasności 50,000 lumenów, który jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na rozrywkę w pomieszczeniach zamkniętych, wymagającą jasnych obrazów o wysokiej rozdzielczości i kompaktowej instalacji. Obiektyw Panasonic ET-D3QW200 usuwa barierę między publicznością a treścią dzięki wciągającej reprodukcji obrazu Native 4K w ogromnej skali, bez cieni i przy niewielkiej odległości rzutu. Aby uprościć instalację i poprawić jakość obrazu w miejscach o ograniczonej przestrzeni, obiektyw został wyposażony w zaawansowany zoom optyczny i szeroki zakres funkcji V/H Lens-Shift, a jego krótki współczynnik rzutu i konstrukcja w kształcie litery L zmniejszają głębokość instalacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-mozliwosci-dzieki-obiektywowi-panasonic-o-krotkim-rzucie-i-zerowym-przesunieciu,391799,artykul.html

Żywe obrazy w natywnej rozdzielczości 4K przyciągają widzów

Od pojedynczych projekcji na dużą skalę po panoramy 360° – twórcy mają jeszcze więcej swobody w realizacji swojej wizji. Krótki współczynnik rzutu (0.55-0.65:1, natywny 4K, 4096 x 2160) przekłada się na odległość projekcji około 4,370 mm (172 cale) dla 350-calowego obrazu. Widzowie mogą zbliżyć się na odległość około 1.8 m od ekranu bez rzucania cienia. Korzystając z szerokiego zakresu funkcji Vertical Lens-Shift (-8%, +50%), instalatorzy mogą usunąć przesunięcie ekranu oraz ustawić górną i dolną część obrazu tak, aby stykała się z sufitem i podłogą, zapewniając pokrycie bez szczelin nad ścianami. Krótki współczynnik rzutu z zerowym przesunięciem ekranu przyczynia się do płynnej prezentacji obrazu i głębszego zanurzenia się w świecie projektanta.

Elastyczność usprawniająca instalację

W połączeniu z wyjątkowo krótkim współczynnikiem rzutu jak na obiektyw klasy 50,000-lm, konstrukcja w kształcie litery L zmniejsza głębokość instalacji. Kompaktowa głębokość może umożliwić projekcję obrazu o wysokiej jasności w miejscach, które w innych warunkach byłyby zbyt wąskie, aby zmieścić projektor o takiej jasności. Ponadto, obiektyw upraszcza i przyspiesza instalację projektora, ponieważ położenie obrazu można łatwo regulować po zamocowaniu projektora na miejscu.

Produkt ten uzupełnia pełną linię obiektywów UST dla wszystkich serii projektorów Panasonic LCD, 1-Chip DLP i 3-Chip DLP, zapewniając wsparcie wymagań instalacyjnych dla każdej jasności projektora.

Obiektyw Panasonic ET-D3QW200 będzie dostępny już w tym miesiącu.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764