logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe możliwości projekcyjne z głowicą lustrzaną Panasonic

  PR 27.10.2017, przeczytano 588 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic poszerzył ofertę akcesoriów projekcyjnych o głowicę lustrzaną, czyli obsługiwane cyfrowo lustro, które umożliwia wyświetlanie obrazów, filmów i napisów zarówno na statycznych, jak i ruchomych powierzchniach. Modele z serii MH są dostępne na rynku od lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-mozliwosci-projekcyjne-z-glowica-lustrzana-panasonic,34285,artykul.html

Panasonic wprowadził do oferty cztery głowice lustrzane ET-MH14, ET-MH15, ET-MH17 i ET-MH18, stworzone z myślą o profesjonalnych integratorach. Są one przeznaczone dla projektorów Panasonic od 6200 do 30 000 lumenów i mają znaleźć zastosowanie przede wszystkim w branży wynajmu i rozrywki.

Głowica ma maksymalny obrót 180 stopni i nachylenie do 90 stopni. Może poruszać się szybko lub powoli, aby wyświetlać obrazy, animacje, filmy i teksty na dowolnej powierzchni - ruchomej bądź statycznej.

- Projekcja statyczna to już przeszłość - twierdzi Hartmut Kulessa, European projector marketing manager w Panasonic. – Szukamy zupełnie nowych doświadczeń wizualnych. Tą technologią otwieramy drogę do nieograniczonych możliwości w branży konstrukcji świetlnych, projekcji i wystroju wnętrz.

Głowice lustrzane MH można szybko i bezpiecznie przymocować na zatrzask do klatki projektora, ale mogą być one używane także bez niej. Są przy tym wyposażone w wyświetlacz LED o wysokiej rozdzielczości, który umożliwia łatwą konfigurację.

Seria MH dostępna jest na rynku od lipca 2017 r.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764