logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl

  PR 23.09.2022, przeczytano 1194 razy
ilustracja

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w której Pracuj.pl wraz z partnerami zachęcają do różnych form odpoczynku po pracy. Serwis promować się będzie także m.in. w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-mozliwosci-w-pracy-i-po-robocie---kampania-pracuj.pl,397337,artykul.html

Kolejna odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 19 września i potrwa do końca listopada 2022 roku. W jej ramach zaplanowana została kampania telewizyjna w topowych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w popularnych serwisach VOD (Player, Polsat Box Go), portalach horyzontalnych (Onet, Wirtualna Polska) i na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Promocję portalu uzupełniać będą branded content tworzony z partnerami medialnymi, współprace influencerskie i podcasty.

Podczas jesiennej wizyty „W środowisku Pracuj.pl” serwis zaplanował szereg nowości. Jedną z nich jest projekt „Po Robocie”, w którym serwis zachęca użytkowników do dbałości o relaks i odpoczynek po zakończeniu pracy. Pracuj.pl łączy tym samym siły z wieloma partnerami w formule wielowymiarowej kampanii, prezentującej różne sposoby na znalezienie wewnętrznej równowagi i spędzenie dobrego czasu po odejściu od biurka. Odbiorcy poznają rekomendacje w obszarach podróży, aktywności fizycznej, kuchni czy muzyki.

Użytkownicy serwisu będą mieli okazję zapoznać się z przekazem kampanii za pośrednictwem partnerów projektu takich jak m.in. Multikino (spoty i OOH w kinach), Spotify (playlisty, reklama), Weekend.gazeta.pl (branding i partnerstwo serwisu), Wolt (promocja 360, social media) i w 70 klubach fitness (OOH). Kampanii towarzyszyć będą bony i nagrody u wybranych partnerów oraz gadżety Pracuj.pl stworzone m.in. z markami Pan Tu Nie Stał oraz Kubota. Ponadto treści promujące Pracuj.pl towarzyszyć będą także drugiemu sezonowi polskiej wersji serialu „The Office” emitowanego w Canal+.

Kolejnym elementem towarzyszącym kampanii jest wykorzystanie w komunikacji digitalowej avatarów bohaterów znanych ze spotów. Występują oni w krótkich, zabawnych filmach prezentujących sytuacje zawodowe i zachęcających do skorzystania z Pracuj.pl. W ramach kampanii emitowane będą także dobrze znane z poprzednich odsłon spoty telewizyjne.

W ramach kampanii OOH zwierzęcy bohaterowie Pracuj.pl będą zachęcać do zmiany pracy na reklamach w blisko 3000 sklepów marki Biedronka, zlokalizowanych w 1100 miejscowościach. Nowością w tej odsłonie kampanii jest emisja krótkich spotów serwisu na monitorach kas samoobsługowych tej sieci handlowej. Kampania OOH będzie prowadzona także na ekranach pojazdów komunikacji miejskiej w ponad 20 miastach Polski.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. W projekt zaangażowane są także dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów) i dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV, OOH). Kampanie performance i video marketing prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Za kampanię w sklepach sieci Biedronka odpowiada agencja Recevent. Komunikację projektu wspierają agencje Linkleaders (PR earned i paid), More Bananas (social media), MCS (influencerzy) i Nie do ogarnięcia (materiały kreatywne).

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764