logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl

  PR 23.09.2022, przeczytano 296 razy
ilustracja

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w której Pracuj.pl wraz z partnerami zachęcają do różnych form odpoczynku po pracy. Serwis promować się będzie także m.in. w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-mozliwosci-w-pracy-i-po-robocie---kampania-pracuj.pl,397337,artykul.html

Kolejna odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 19 września i potrwa do końca listopada 2022 roku. W jej ramach zaplanowana została kampania telewizyjna w topowych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w popularnych serwisach VOD (Player, Polsat Box Go), portalach horyzontalnych (Onet, Wirtualna Polska) i na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Promocję portalu uzupełniać będą branded content tworzony z partnerami medialnymi, współprace influencerskie i podcasty.

Podczas jesiennej wizyty „W środowisku Pracuj.pl” serwis zaplanował szereg nowości. Jedną z nich jest projekt „Po Robocie”, w którym serwis zachęca użytkowników do dbałości o relaks i odpoczynek po zakończeniu pracy. Pracuj.pl łączy tym samym siły z wieloma partnerami w formule wielowymiarowej kampanii, prezentującej różne sposoby na znalezienie wewnętrznej równowagi i spędzenie dobrego czasu po odejściu od biurka. Odbiorcy poznają rekomendacje w obszarach podróży, aktywności fizycznej, kuchni czy muzyki.

Użytkownicy serwisu będą mieli okazję zapoznać się z przekazem kampanii za pośrednictwem partnerów projektu takich jak m.in. Multikino (spoty i OOH w kinach), Spotify (playlisty, reklama), Weekend.gazeta.pl (branding i partnerstwo serwisu), Wolt (promocja 360, social media) i w 70 klubach fitness (OOH). Kampanii towarzyszyć będą bony i nagrody u wybranych partnerów oraz gadżety Pracuj.pl stworzone m.in. z markami Pan Tu Nie Stał oraz Kubota. Ponadto treści promujące Pracuj.pl towarzyszyć będą także drugiemu sezonowi polskiej wersji serialu „The Office” emitowanego w Canal+.

Kolejnym elementem towarzyszącym kampanii jest wykorzystanie w komunikacji digitalowej avatarów bohaterów znanych ze spotów. Występują oni w krótkich, zabawnych filmach prezentujących sytuacje zawodowe i zachęcających do skorzystania z Pracuj.pl. W ramach kampanii emitowane będą także dobrze znane z poprzednich odsłon spoty telewizyjne.

W ramach kampanii OOH zwierzęcy bohaterowie Pracuj.pl będą zachęcać do zmiany pracy na reklamach w blisko 3000 sklepów marki Biedronka, zlokalizowanych w 1100 miejscowościach. Nowością w tej odsłonie kampanii jest emisja krótkich spotów serwisu na monitorach kas samoobsługowych tej sieci handlowej. Kampania OOH będzie prowadzona także na ekranach pojazdów komunikacji miejskiej w ponad 20 miastach Polski.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. W projekt zaangażowane są także dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów) i dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV, OOH). Kampanie performance i video marketing prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Za kampanię w sklepach sieci Biedronka odpowiada agencja Recevent. Komunikację projektu wspierają agencje Linkleaders (PR earned i paid), More Bananas (social media), MCS (influencerzy) i Nie do ogarnięcia (materiały kreatywne).

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764