logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe narzędzia Avery Tools do folii samoprzylepnych

  PR 21.05.2009, przeczytano 1880 razy

Firma Avery Dennison Graphics & Reflective Products wprowadziła do swojej oferty rozszerzoną wersję zestawu profesjonalnych narzędzi do aplikacji folii samoprzylepnych – Avery Tools.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-narzedzia-avery-tools-do-folii-samoprzylepnych,8962,artykul.html

Zestaw, zwiększający wydajność i jakość działań w zakresie wyklejania, został wzbogacony o zupełnie nowe narzędzie – raklę Avery Squeegee Pro Flexible oraz ulepszone wersje znajdujących się w jego wcześniejszej wersji specjalnych rękawic czy noży do cięcia.

Zestaw Avery Tools, oferowany profesjonalistom z rynku reklamowego i poligraficznego od ponad roku, odniósł w tym czasie bardzo duży sukces w całej Europie. Stworzony przez osoby profesjonalnie zajmujące się aplikacjami z myślą o pracownikach firm specjalizujących się w usługach oklejania folią samoprzylepną, zawiera narzędzia stanowiące praktyczne wsparcie przy tego rodzaju działalności. Dzięki ostatnim udoskonaleniom, narzędzia Avery Tools pozwalają osiągnąć jeszcze wyższy poziom wydajności i jakości w procesie aplikacji folii. Jednym z nich jest zupełnie nowy produkt wchodzący w skład zestawu – rakla Avery Squeegee Pro Flexible.

Avery Squeegee Pro Flexible
Nowa wersja jednej z najczęściej stosowanych w branży rakli oferuje wyższą miękkość i elastyczność w porównaniu z wcześniejszymi modelami, co poprawia jej efektywność w przypadku aplikacji trójwymiarowych i głębokich przetłoczeń. Nowa rakla jest też łatwo rozpoznawalna – cechuje ją czerwony kolor.


Udoskonalone narzędzia
Poza nowym produktem w zestawie, ostatnia wersja Avery Tools zawiera też udoskonalone rękawiczki, noże do cięcia i inne rakle.
Rękawiczki Avery Application Gloves są obecnie pakowanie indywidualnie, a nie – jak poprzednio – parami, przede wszystkim z myślą o osobach, które przy aplikacjach używają tylko jednej z nich. Pudełko wchodzące w skład Avery Tools zawiera identyczną ilość rękawiczek, co poprzednie wersje.
Również noże do cięcia Avery Cutters są pakowane indywidualnie w plastikowych torebkach – wcześniej dostarczano je w kartonowych pudełkach, bez stosowania oddzielnego pakowania. Nowy indywidualny sposób pakowania ułatwił proces sprzedaży noży końcowym użytkownikom.
Wchodzące w skład zestawu rakli Avery Squeegees posiadają nowy rodzaj wykończenia, który – jak zapewnia Avery Dennison – pomaga osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty przy wykańczaniu aplikacji. Zostaną one wprowadzone do sprzedaży po wyczerpaniu się obecnych zapasów.

Dodatkowych informacji na temat nowej wersji zestawu Avery Tools udzielają lokalni dystrybutorzy Avery Graphics.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764