logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe narzędzie do badania satysfakcji klientów

  PR 08.02.2017, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Statisfy to aplikacja, która zainstalowana na tablecie lub telefonie komórkowym staje się interaktywnym ankieterem zbierającym i analizującym dane pozyskiwane bezpośrednio od Klientów w miejscu sprzedaży lub świadczenia usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-narzedzie-do-badania-satysfakcji-klientow,31360,artykul.html

Zaobserwowaliśmy, że zarządzający zespołami sprzedażowymi oraz biurami obsługi klientów nie są w stanie śledzić poczynań każdego pracownika, natomiast osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych produktów i usług nie mają wystarczających narzędzi do weryfikacji poprawności swojego działania – wyjaśnia Michał Gala, Project Manager w zespole Statisfy.

Są już pierwsze placówki medyczne, które skorzystały z możliwości wypróbowania aplikacji. W ogólnopolskiej sieci medycznej Scanmed Multimedis SA, w dwóch wybranych lokalizacjach przez okres 14 dni Pacjenci wypowiedzieli się m.in. z porad jakich specjalistów chcieliby korzystać oraz co sądzą o oferowanych pakietach medycznych. Łącznie udzielono 240 odpowiedzi.

Drugą siecią jest, która wykorzystała Statisfy jest Centrum Medyczne Puławska, firma prężnie działająca w stolicy.Właściciel sieci uzyskał ponad 150 odpowiedzi od swoich Pacjentów, które dotyczyły oceny jakości obsługi w standardzie NPS wraz z uzasadnieniem tej oceny. Pacjent, wypełniając ankietę, mógł również pozostawić w niej swój adres e-mail, dzięki czemu biuro obsługi klienta, na podstawie konkretnych informacji, mogło natychmiast reagować i odpowiadać klientom powodując tym samym, iż Pacjenci czuli się otaczani troską i odczuwali, że właścicielowi placówek zależy na ich satysfakcji.

- Statisfy jako pomysł na badanie opinii pacjentów bardzo nam się podoba. Ankiety tworzone są indywidualnie na nasze potrzeby, a samo rozwiązanie jest technicznie proste do wdrożenia. Dzięki stałemu podglądowi wyników możemy natychmiast interweniować i uwagi pacjentów znajdują swoje pozytywne zakończenie – stwierdza Agnieszka Rudzińska, Marketing Manager z Centrum Medycznego Puławska.

Firma informuje, iż obecnie Statisfy testują Biura Obsługi Klienta spółki energetycznej oraz sieci salonów ze sprzętem elektronicznym.

- Cieszymy się z bardzo pozytywnego odbioru na rynku. Nasza aplikacja kierowana jest do rynku B2B lecz każdy może ją samodzielnie pobrać i nieodpłatnie testować przez okres dwóch tygodni. Klientom zainteresowanym wdrożeniem ogólnopolskim zapewniamy dodatkowo sprzęt oraz opiekuna. Przyznam, że wiele osób zadaje sobie pytanie, dlaczego dajemy Klientom tak dużo już od pierwszego dnia? Odpowiedź jest stosunkowo prosta – według naszej filozofii, pozytywna opinia jest najlepszym sprzedawcą – kończy Michał Gala.

Źródło: Statisfy

www.statisfy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764