logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe narzedzie w centrum przejrzystości reklam Google

  PR 31.03.2023, przeczytano 500 razy
ilustracjastrzałka
Możesz szybko polubić, zablokować lub zgłosić reklamę bezpośrednio dzięki Moje centrum reklam

Wiemy, że nasi użytkownicy chcą mieć dostęp do informacji o reklamach, które widzą na naszych platformach. Każdego dnia ponad 30 milionów osób korzysta z menu przejrzystości i kontroli reklam Google. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowaliśmy nad jeszcze lepszymi sposobami, dzięki którym możecie dowiedzieć się więcej o oglądanych reklamach i mieć nad nimi kontrolę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-narzedzie-w--centrum-przejrzystosci-reklam-google,399478,artykul.html

Od 2018 roku  wymagamy od wszystkich reklamodawców, którzy chcą zamieszczać reklamy wyborcze na naszych platformach, aby przechodzili przez proces weryfikacji i udostępniali w reklamie informację, kto za nią zapłacił. W 2020 roku poszliśmy o krok dalej i wprowadziliśmy globalny program weryfikacji tożsamości reklamodawców, który wymaga od nich potwierdzenia informacji o ich firmach, lokalizacji oraz promowanych i sprzedawanych produktach. Jesienią ubiegłego roku uruchomiliśmy globalnie Moje centrum reklam, nasz najnowszy i najbardziej zorientowany na użytkownika sposób kontroli reklam pojawiających się w wyszukiwarce Google, na YouTube i w aplikacji Odkryj.

Konsekwentnie dbamy o utrzymanie przejrzystości, dlatego już dziś udostępnimy użytkownikom na całym świecie nowe Centrum przejrzystości reklam, dzięki któremu będziecie mogli szybko i łatwo dowiedzieć się więcej o reklamach wyświetlanych w Google.

Przedstawiamy Centrum przejrzystości reklam

Centrum przejrzystości reklam to miejsce, w którym nasi użytkownicy i użytkowniczki mogą sprawdzić wszystkie reklamy zweryfikowanych reklamodawców.

Ten punkt kompleksowej obsługi zapewnia łatwy dostęp do informacji o reklamach, które są widoczne w Google. Dzięki Centrum przejrzystości reklam użytkownicy będą mogli sprawdzić:

  • jakie reklamy uruchomił reklamodawca,
  • które reklamy były wyświetlane w danym regionie,
  • ostatnią datę uruchomienia reklamy oraz jej format.

Wyobraźcie sobie, że jesteście zainteresowani marką kosmetyków do pielęgnacji skóry, widzicie reklamę jej produktów i chcecie ją lepiej poznać. Dzięki Centrum przejrzystości reklam możecie sprawdzić reklamodawcę i dowiedzieć się o nim więcej przed dokonaniem zakupu lub odwiedzeniem jego witryny.

Dostęp do Centrum przejrzystości reklam możecie uzyskać bezpośrednio lub odwiedzając Moje centrum reklam - wystarczy kliknąć ikonę trzech kropek obok danej reklamy. Po kliknięciu pojawi się menu, które zawiera podstawowe informacje o reklamodawcy, m.in. o tym, czy jego firma została zweryfikowana. W menu jest też opcja polubienia reklamy, jej blokady oraz zgłoszenia, jeśli Waszym zdaniem narusza jedną z naszych zasad. Jeśli chcecie jeszcze bardziej wpłynąć na reklamy, które widzicie - zobaczyć więcej marek, które lubicie, a mniej tych, które Wam się nie podobają - możecie odwiedzić bezpośrednio Moje centrum reklam.

Angażujemy się w ochronę naszych użytkowników i użytkowniczek poprzez ulepszanie bezpieczniejszy i odpowiedzialnych sposobów  kontroli reklam. Centrum przejrzystości reklam zapewnia czytelne i łatwo dostępne informacje. Aby pomóc naszym użytkownikom w podejmowaniu świadomych decyzji w sieci - niezależnie od ich zainteresowań - w najbliższych tygodniach będziemy wdrażać Centrum przejrzystości reklam na całym świecie.

Źródło: Google Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764