logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe narzedzie w centrum przejrzystości reklam Google

  PR 31.03.2023, przeczytano 555 razy
ilustracjastrzałka
Możesz szybko polubić, zablokować lub zgłosić reklamę bezpośrednio dzięki Moje centrum reklam

Wiemy, że nasi użytkownicy chcą mieć dostęp do informacji o reklamach, które widzą na naszych platformach. Każdego dnia ponad 30 milionów osób korzysta z menu przejrzystości i kontroli reklam Google. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowaliśmy nad jeszcze lepszymi sposobami, dzięki którym możecie dowiedzieć się więcej o oglądanych reklamach i mieć nad nimi kontrolę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-narzedzie-w--centrum-przejrzystosci-reklam-google,399478,artykul.html

Od 2018 roku  wymagamy od wszystkich reklamodawców, którzy chcą zamieszczać reklamy wyborcze na naszych platformach, aby przechodzili przez proces weryfikacji i udostępniali w reklamie informację, kto za nią zapłacił. W 2020 roku poszliśmy o krok dalej i wprowadziliśmy globalny program weryfikacji tożsamości reklamodawców, który wymaga od nich potwierdzenia informacji o ich firmach, lokalizacji oraz promowanych i sprzedawanych produktach. Jesienią ubiegłego roku uruchomiliśmy globalnie Moje centrum reklam, nasz najnowszy i najbardziej zorientowany na użytkownika sposób kontroli reklam pojawiających się w wyszukiwarce Google, na YouTube i w aplikacji Odkryj.

Konsekwentnie dbamy o utrzymanie przejrzystości, dlatego już dziś udostępnimy użytkownikom na całym świecie nowe Centrum przejrzystości reklam, dzięki któremu będziecie mogli szybko i łatwo dowiedzieć się więcej o reklamach wyświetlanych w Google.

Przedstawiamy Centrum przejrzystości reklam

Centrum przejrzystości reklam to miejsce, w którym nasi użytkownicy i użytkowniczki mogą sprawdzić wszystkie reklamy zweryfikowanych reklamodawców.

Ten punkt kompleksowej obsługi zapewnia łatwy dostęp do informacji o reklamach, które są widoczne w Google. Dzięki Centrum przejrzystości reklam użytkownicy będą mogli sprawdzić:

  • jakie reklamy uruchomił reklamodawca,
  • które reklamy były wyświetlane w danym regionie,
  • ostatnią datę uruchomienia reklamy oraz jej format.

Wyobraźcie sobie, że jesteście zainteresowani marką kosmetyków do pielęgnacji skóry, widzicie reklamę jej produktów i chcecie ją lepiej poznać. Dzięki Centrum przejrzystości reklam możecie sprawdzić reklamodawcę i dowiedzieć się o nim więcej przed dokonaniem zakupu lub odwiedzeniem jego witryny.

Dostęp do Centrum przejrzystości reklam możecie uzyskać bezpośrednio lub odwiedzając Moje centrum reklam - wystarczy kliknąć ikonę trzech kropek obok danej reklamy. Po kliknięciu pojawi się menu, które zawiera podstawowe informacje o reklamodawcy, m.in. o tym, czy jego firma została zweryfikowana. W menu jest też opcja polubienia reklamy, jej blokady oraz zgłoszenia, jeśli Waszym zdaniem narusza jedną z naszych zasad. Jeśli chcecie jeszcze bardziej wpłynąć na reklamy, które widzicie - zobaczyć więcej marek, które lubicie, a mniej tych, które Wam się nie podobają - możecie odwiedzić bezpośrednio Moje centrum reklam.

Angażujemy się w ochronę naszych użytkowników i użytkowniczek poprzez ulepszanie bezpieczniejszy i odpowiedzialnych sposobów  kontroli reklam. Centrum przejrzystości reklam zapewnia czytelne i łatwo dostępne informacje. Aby pomóc naszym użytkownikom w podejmowaniu świadomych decyzji w sieci - niezależnie od ich zainteresowań - w najbliższych tygodniach będziemy wdrażać Centrum przejrzystości reklam na całym świecie.

Źródło: Google Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
Ostatni tydzień kampanii prezydenckiej w RMF FM
RMF FM wprowadza zmiany i specjalne wydania programów na antenie, by jak najlepiej relacjonować dla słuchaczy ostatnie dni kampanii. W trakcie tygodnia nie zabraknie rozmów z kandydatami, analiz ekspertów i najświeższego sondażu poparcia. W niedzielę RMF FM i Radio RMF24 zapraszają na „Wieczór Wyborczy”, prowadzony przez Tomasza Terlikowskiego i Tomasza Staniszewskiego.
Piłka w grze. Kontuzja Lewandowskiego, starcie Legii z Chelsea
Godna postawa warszawskiej Legii i Jagiellonii Białystok w ćwierćfinałach europejskiej Ligi Konferencji. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze”, zmierzyły się z zagranicznymi potęgami – Chelsea Londyn i Realem Betis. Nasi reprezentanci nie przedostali się do półfinałów, ale po dwumeczach pojawiało się wiele pozytywnych...
Więcej widzów drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy”
Za nami finał drugiej edycji „The Traitors. Zdrajcy”. Emocjonujący show zgromadził przed ekranami setki tysięcy widzów! W dniu emisji finałowego odcinka drugiej serii, stacja TVN była liderem w grupie komercyjnej 20–54, osiągając 7,69% udziałów w rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764