logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe narzedzie w centrum przejrzystości reklam Google

  PR 31.03.2023, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka
Możesz szybko polubić, zablokować lub zgłosić reklamę bezpośrednio dzięki Moje centrum reklam

Wiemy, że nasi użytkownicy chcą mieć dostęp do informacji o reklamach, które widzą na naszych platformach. Każdego dnia ponad 30 milionów osób korzysta z menu przejrzystości i kontroli reklam Google. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowaliśmy nad jeszcze lepszymi sposobami, dzięki którym możecie dowiedzieć się więcej o oglądanych reklamach i mieć nad nimi kontrolę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-narzedzie-w--centrum-przejrzystosci-reklam-google,399478,artykul.html

Od 2018 roku  wymagamy od wszystkich reklamodawców, którzy chcą zamieszczać reklamy wyborcze na naszych platformach, aby przechodzili przez proces weryfikacji i udostępniali w reklamie informację, kto za nią zapłacił. W 2020 roku poszliśmy o krok dalej i wprowadziliśmy globalny program weryfikacji tożsamości reklamodawców, który wymaga od nich potwierdzenia informacji o ich firmach, lokalizacji oraz promowanych i sprzedawanych produktach. Jesienią ubiegłego roku uruchomiliśmy globalnie Moje centrum reklam, nasz najnowszy i najbardziej zorientowany na użytkownika sposób kontroli reklam pojawiających się w wyszukiwarce Google, na YouTube i w aplikacji Odkryj.

Konsekwentnie dbamy o utrzymanie przejrzystości, dlatego już dziś udostępnimy użytkownikom na całym świecie nowe Centrum przejrzystości reklam, dzięki któremu będziecie mogli szybko i łatwo dowiedzieć się więcej o reklamach wyświetlanych w Google.

Przedstawiamy Centrum przejrzystości reklam

Centrum przejrzystości reklam to miejsce, w którym nasi użytkownicy i użytkowniczki mogą sprawdzić wszystkie reklamy zweryfikowanych reklamodawców.

Ten punkt kompleksowej obsługi zapewnia łatwy dostęp do informacji o reklamach, które są widoczne w Google. Dzięki Centrum przejrzystości reklam użytkownicy będą mogli sprawdzić:

  • jakie reklamy uruchomił reklamodawca,
  • które reklamy były wyświetlane w danym regionie,
  • ostatnią datę uruchomienia reklamy oraz jej format.

Wyobraźcie sobie, że jesteście zainteresowani marką kosmetyków do pielęgnacji skóry, widzicie reklamę jej produktów i chcecie ją lepiej poznać. Dzięki Centrum przejrzystości reklam możecie sprawdzić reklamodawcę i dowiedzieć się o nim więcej przed dokonaniem zakupu lub odwiedzeniem jego witryny.

Dostęp do Centrum przejrzystości reklam możecie uzyskać bezpośrednio lub odwiedzając Moje centrum reklam - wystarczy kliknąć ikonę trzech kropek obok danej reklamy. Po kliknięciu pojawi się menu, które zawiera podstawowe informacje o reklamodawcy, m.in. o tym, czy jego firma została zweryfikowana. W menu jest też opcja polubienia reklamy, jej blokady oraz zgłoszenia, jeśli Waszym zdaniem narusza jedną z naszych zasad. Jeśli chcecie jeszcze bardziej wpłynąć na reklamy, które widzicie - zobaczyć więcej marek, które lubicie, a mniej tych, które Wam się nie podobają - możecie odwiedzić bezpośrednio Moje centrum reklam.

Angażujemy się w ochronę naszych użytkowników i użytkowniczek poprzez ulepszanie bezpieczniejszy i odpowiedzialnych sposobów  kontroli reklam. Centrum przejrzystości reklam zapewnia czytelne i łatwo dostępne informacje. Aby pomóc naszym użytkownikom w podejmowaniu świadomych decyzji w sieci - niezależnie od ich zainteresowań - w najbliższych tygodniach będziemy wdrażać Centrum przejrzystości reklam na całym świecie.

Źródło: Google Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764