logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe noże ręczne

  PR 16.08.2006, przeczytano 1412 razy

Centrum Promocji REKLAMIX (www.reklamix.pl) od 21 sierpnia wprowadzi do swojej oferty 2 nowe noże.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-noze-reczne,4313,artykul.html

- nóż ze specjalnym ostrzem do cięcia pojedyńczej warstwy folii - papieru. Nóż ten znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie występuje konieczność odcięcia folii naklejonej na podłoże, bez uszkodzenia podłoża np. na karoserii samochodu (rmx-1.jpg)

- nóż z podwójnym ostrzem do wycinania linii o stałej szerokości. Możliwe jest cięcie linii o szerokościach: 1 mm, 1,5 mm i 2 mm. Ostrza nie mają ogranicznika głębokości cięcia jak w nożu powyżej. Nóż znajduje zastosowanie np. do wycinania artystycznych wzorów na szybie oklejonej folią imitującą piaskowanie.

W specjalnej ofercie promocyjnej będzie można nabyć pojedyńczą oprawkę noża z wymienionymi wyżej ostrzami


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: reklamix

(Włodzimierz Cioć)

reklamix o sobie:

Pomagam robić reklamy. Dostarczam materiały, akcesoria, narzędzia i półfabrykaty do produkcji reklam. Zapraszam do sklepu stacjonarnego w Bydgoszczy oraz do sklepu internetowego "REKLAMIX - materiały do reklam" http://sklep.reklamix.pl

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764