logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe obiektywy Laowa

  PR 21.02.2019, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka
Obiektyw Venus Optics Laowa C-Dreamer 10-18 mm f/4,5-5,6 do Sony E

Foxfoto - dystrybutor obiektywów Laowa - ma przyjemność poinformować o dwóch nowościach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-obiektywy-laowa,381335,artykul.html

Specjalistyczny obiektyw makro Probe 24 mm f/14, którego futurystyczna konstrukcja idzie w parze z niesamowitymi możliwościami obrazowania oraz pierwszy obiektyw ze zmienną ogniskową w ofercie tego producenta - Laowa 10-18 mm f/4,5-5,6 do Sony E.

  • Obiektyw Venus Optics Laowa Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 do Canon EF - 7799 zł
  • Obiektyw Venus Optics Laowa Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 do Nikon F - 7799 zł
  • Obiektyw Venus Optics Laowa Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 do Sony E - 7799 zł
  • Obiektyw Venus Optics Laowa C-Dreamer 10-18 mm f/4,5-5,6 do Sony E - 4099 zł

ilustracjastrzałka

Obiektyw Venus Optics Laowa Probe 24 mm f/14 Macro

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764