logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe obiektywy Nikkor dla profesjonalistów

   19.08.2010, przeczytano 3312 razy
ilustracjastrzałka

Nikon zaprezentował trzy nowe profesjonalne obiektywy dedykowane dla cyfrowych lustrzanek formatu FX. Oferta firmy została wzbogacona o superjasny obiektyw portretowy - AF-S Nikkor 85mm f/1,4G, kompaktowy zoom wyposażony w stały otwór względny f/4,0 - AF-S Nikkor 24-120mm f/4G ED VR oraz uniwersalny superteleobiektyw dysponujący prawie 11-krotnym przybliżeniem - AF-S Nikkor 28-300mm f/3,5-5,6G ED VR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-obiektywy-nikkor-dla-profesjonalistow,11125,artykul.html

AF-S Nikkor 85mm f/1,4G został zaprojektowany z myślą o profesjonalnej fotografii portretowej. Cechuje go duży otwór względny f/1,4 i 9 zaokrąglonych listków przysłony. Układ optyczny obiektywu składa się z 10 soczewek ułożonych w 9 grupach. Opracowane przez firmę Nikon powłoki nanokrystaliczne, znacznie ograniczać mają poświatę i odblaski, zapewniając obraz o wysokim kontraście i dobrym odwzorowaniu kolorów. Obiektyw wyposażono w cichy silnik Silent Wave Motor (SWM). Magnezowy korpus z uszczelnieniami zapewniać ma ochronę przed wpływem warunków atmosferycznych i kurzu. Waga obiektywu to 595 g.
Powiększ
AF-S Nikkor 24-120mm f/4G ED VR to kompaktowy zoom dedykowany dla miłośników fotoreportażu oraz fotografii podróżniczej. Obiektyw oferuje szeroki zakres ogniskowych oraz stały otwór względny ułatwiający zachowanie pełnej kontroli nad głębią ostrości. Układ optyczny wyposażony jest w dwie soczewki o niskiej dyspersji ED oraz trzy soczewki asferyczne, a 9 zaokrąglonych listków przysłony tworzyć ma atrakcyjny bokeh. AF-S Nikkor 24-120mm f/4G ED VR wyposażony został w układ redukcji drgań drugiej generacji VRII, co pozwalać ma na uzyskanie ostrych zdjęć przy czasach migawki dłuższych o 4 stopnie EV. Silnik AF to cichy Silent Wave Motor (SWM), który zapewnia możliwość ręcznej korekty wskazania. Dzięki zastosowaniu aluminium i tworzywa Super Engineering Plastic, nowy obiektyw umożliwiać ma fotografowanie w trudnych warunkach atmosferycznych.
Powiększ
AF-S Nikkor 28-300mm f/3,5-5,6G ED VR to uniwersalny super-zoom z powiększeniem 10,7x, przeznaczony do fotografii podróżniczej. W obiektywie zastosowano układ optyczny z dwoma soczewkami ze szkła ED oraz trzema soczewkami asferycznymi, co ograniczyć ma typowe dla zoomów aberracje. Nowy Nikkor oferować ma minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący 50 cm w całym zakresie ogniskowych. System redukcji drgań VR drugiej generacji gwarantować ma stabilniejszy obraz w wizjerze, a w efekcie sprawniejsze działanie autofokusa, precyzyjniejsze kadrowanie przy długich ogniskowych. Silnik Silent Wave Motor (SWM) zapewniać ma ciche zarówno w przypadku automatycznej, jak i ręcznej korekty. W modelu AF-S Nikkor 28-300mm f/3,5-5,6G ED VR zastosowano blokadę pierścienia zooma zapobiegającą niekontrolowanym wysunięciom się obiektywu w czasie kadrowania lub podczas transportu, gdy obiektyw nie jest używany. Korpus obiektywu wzmocniono elementami wykonanymi z aluminium.
Powiększ

Źródło: Walk&Talk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764