logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe oblicze cięcia wodą w Polsce - ploter Wazer

  PR 21.09.2023, przeczytano 1383 razy
ilustracjastrzałka

Ciągły rozwój to obecnie jeden z głównych priorytetów wielu firm działających na polskim rynku. Nowoczesny, kompleksowy park maszynowy to czynnik pozwalających wyróżnić się pośród konkurencji. WAZER to odpowiedź na wiele problemów, który wynosi produkcję i usługi cięcia na nowy, przystępny poziom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-oblicze-ciecia-woda-w-polsce---ploter-wazer,401437,artykul.html

Firma COLOP Polska zawarła w ostatnim czasie umowę na wyłączną dystrybucję urządzeń marki WAZER na terenie Polski. – Te nowoczesne urządzenia stanowią przyszłość dobrze prosperującego rynku, którego chcemy być częścią. W duchu ciągłego rozwoju stale ulepszamy i modyfikujemy nasz park maszynowy, aby dostarczać naszym klientom produkty i usługi o najwyższej dostępnej jakości na rynku. Dzięki dystrybucji produktów WAZER możemy zaoferować Wam najlepsze urządzenia dostępne dla każdego – mówi przedstawiciel COLOP Polska.

WIELKA MOC ZAMKNIĘTA W MAŁEJ OBUDOWIE

To innowacyjne urządzenie, pozwala wynieść produkcję na nowy poziom. W firmie, biurze bądź domu, wszędzie znajdzie się miejsca dla najnowszego plotera WAZER, który przetnie imponującą ilość materiałów za pomocą wody. WAZER to połączenie najnowszej technologii z kompaktową budową, która zmieści się nawet na domowym biurku.

ilustracjastrzałka

WAZER to jedyne takie urządzenie dostępne na rynku, które oferując najwyższą moc nadaje się do użytku w przestrzeni codziennej. Ten ploter wodny nie wymaga specjalistycznego przemysłowego otoczenia, a jego kompaktowe rozmiary ułatwią montaż nawet w małych warsztatach. Sama obsługa urządzenia została zaprojektowana z najwyższą troską o wygodę użytkownika. Dzięki połączeniu nowych i starych technologii, WAZER wykorzystuje nowoczesne cyfrowe oprogramowanie wspomagające proces produkcji i jednocześnie zapewnia bezawaryjną, płynną pracę przez wiele dni.

ilustracjastrzałka

URZĄDZENIE, KTÓRE PORADZI SOBIE Z KAŻDYM MATERIAŁEM

Uniwersalność to jedna z wielu cech, którymi wyróżnia się ten niepozorny ploter wodny. Szeroka gama materiałów możliwych do cięcia deklasuje inne plotery, które nie poradzą sobie z ich specyficzną strukturą. Szkło, plastik, ceramika czy kamień to tylko niektóre z powierzchni z jakimi poradzi sobie WAZER. To wielozadaniowe urządzenie świetnie da sobie radę w pracach związanych z prototypowaniem czy małych nakładach dzięki szybkości i precyzji z jaką tnie nawet najtrudniejsze materiały.

ilustracjastrzałka

Źródło: COLOP Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764