logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe oblicze internetowe „Wprost”

  PR 18.04.2016, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka

Tygodnik „Wprost” udostępnił w weekend nową odsłonę swojego serwisu internetowego Wprost.pl. Portal zyskał nowoczesny wygląd i nowe funkcjonalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-oblicze-internetowe-_wprost_,28212,artykul.html

Zbudowaliśmy nowy portal od podstaw. System zyskał nowoczesną architekturę, która umożliwia modułową rozbudowę i szybkie operowanie sekcjami” – mówi odpowiedzialny za projekty cyfrowe w PMPG Polskie Media, wydawcy „Wprost”, Jerzy Szulwic. Dodaje, że redakcja zyskała nowy, autorski CMS, zbudowany od podstaw przez wewnętrzny 3-osobowy dział deweloperów. Nowy CMS daje redakcji bardzo duże  możliwości tworzenia bogatych w formy treści. „Łączenie tekstów z treściami video, cytatami z mediów społecznościowych, infografikami i animacjami wykorzystującymi wysokiej jakości zdjęcia wprowadzi do serwisu dużo dynamiki i uatrakcyjni odbiór. Dzięki nowoczesnym systemom analitycznym, rozsyłania newsletterów czy baz danych dział marketingu zyskał narzędzia do efektywniejszego angażowania użytkowników i bardziej precyzyjnego targetowania treści” – wyjaśnia Szulwic.

Serwis został też zoptymalizowany pod kątem reklam.

Z punktu widzenia czytelników najważniejszą zmianą jest nowy layout, który ułatwia poruszanie się po serwisie i docieranie do najnowszych informacji. W najbliższych tygodniach będą wprowadzane kolejne funkcjonalności np. możliwość rejestrowania się użytkowników.

Nowy serwis jest w responsywny, nie ma konieczności utrzymywania dotychczasowego serwisu m.wprost.pl.

Wdrożenie nowego serwisu internetowego jest pierwszym etapem działań związanych z odświeżaniem marki „Wprost”.

W serwisie Wprost.pl internauci znajdą m.in. wiadomości, komentarze, opinie i blogi m.in. autorów tygodnika. Serwis oferuje także dostęp do archiwum tygodnika począwszy od 1998 roku.

Źródło: PMPG Polskie Media

www.wprost.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764