logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe oblicze kultowej kampanii Snickers

  PR 17.05.2022, przeczytano 1144 razy
ilustracja

Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-oblicze-kultowej-kampanii-snickers,395893,artykul.html

Przedstawieni w kampanii bohaterowie nie do końca potrafią odnaleźć się w codziennej rzeczywistości. Brakuje im cierpliwości, nie nadążają za tym co mówią do nich inni lub po prostu nie ogarniają. W jednym ze spotów widzimy lektora, który gubi się w swoich kwestiach i nie potrafi zrozumieć wskazówek realizatora. Podobnym roztargnieniem cechuje się dziewczyna, która przedstawia swoim znajomym zbyt odważną propozycję podczas wspólnej gry w planszówki. Stawkę zamyka reklama z młodą kobietą, która próbuje uśpić swoją niecierpliwość zatapiając się w ekran telefonu. Aby ponownie wrócić do pełni swoich możliwości warto sięgnąć w takich momentach po baton Snickers.

Nowa kampania wystartowała 8 maja. Dwa spoty, z grą planszową oraz lektorem, można oglądać w telewizji, Internecie oraz na serwisach VOD. Trzecia kopia dedykowana jest kampanii online’owej. Komunikacja zostanie dodatkowo wzmocniona o reklamy banerowe, kreacje rich media oraz dotarcie do młodych odbiorców w interaktywny sposób poprzez platformę streamingową Twitch.

Za stworzenie spotów odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za ich adaptację TVC Eg+. Kreacją digital zajął się Brandcomm, z kolei agencja MediacomEssence zakupiła media.  

Źródło: Mars Wrigley

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764