logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe opakowania herbat marki Big-Active

  PR 21.01.2021, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. W swojej ofercie posiada m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon pochodzącą z najlepszych na świecie, cejlońskich plantacji. To właśnie tam jest zrywana i pakowana. Konsumenci deklarują, że z roku na rok spożywają coraz więcej herbaty czarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-opakowania-herbat-marki-big-active,389912,artykul.html

Czysta herbata czarna Pure Ceylon to wybór związany z ponadczasową jakością. Można ją parzyć kilkukrotnie, osiągając różne nasycenie herbacianego naparu. Silne aromaty, występujące naturalnie w tym gatunku herbaty, tworzą spójną całość o wyrazistym smaku, połączonym z nutą świeżości i delikatnej słodyczy. Herbata Pure Ceylon Big-Active posiada certyfikat gwarancji i smaku wprost z cejlońskich plantacji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów marka Big-Active wprowadziła w ostatnim czasie modyfikacje w portfolio herbat czarnych Pure Ceylon 100% Black i Pure Ceylon Earl Grey. Nastąpiła zmiana konstrukcji opakowania z pionowego na poziome, co sprawia, że jest ono jeszcze bardziej funkcjonalne. Herbata Pure Ceylon to ta sama, przepyszna herbata, tylko teraz w nowym, wygodniejszym  dla użytkownika opakowaniu. Liczba sztuk w opakowaniu pozostała niezmieniona – to nadal 25 torebek doskonałej herbaty.

Kampanię z nowymi opakowaniami będzie wspierał nowy spot reklamowy, w którym znalazły się wszystkie kluczowe informacje.

Relaunch zostanie dodatkowo wsparty kampanią zasięgową na kanałach Social Media Big-Active oraz wysyłką prasową do magazynów handlowych i lifestyle.

Źródło: „Herbapol-Lublin” S.A.

www.herbapol-polana.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764