logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe opakowania herbat marki Big-Active

  PR 21.01.2021, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. W swojej ofercie posiada m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon pochodzącą z najlepszych na świecie, cejlońskich plantacji. To właśnie tam jest zrywana i pakowana. Konsumenci deklarują, że z roku na rok spożywają coraz więcej herbaty czarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-opakowania-herbat-marki-big-active,389912,artykul.html

Czysta herbata czarna Pure Ceylon to wybór związany z ponadczasową jakością. Można ją parzyć kilkukrotnie, osiągając różne nasycenie herbacianego naparu. Silne aromaty, występujące naturalnie w tym gatunku herbaty, tworzą spójną całość o wyrazistym smaku, połączonym z nutą świeżości i delikatnej słodyczy. Herbata Pure Ceylon Big-Active posiada certyfikat gwarancji i smaku wprost z cejlońskich plantacji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów marka Big-Active wprowadziła w ostatnim czasie modyfikacje w portfolio herbat czarnych Pure Ceylon 100% Black i Pure Ceylon Earl Grey. Nastąpiła zmiana konstrukcji opakowania z pionowego na poziome, co sprawia, że jest ono jeszcze bardziej funkcjonalne. Herbata Pure Ceylon to ta sama, przepyszna herbata, tylko teraz w nowym, wygodniejszym  dla użytkownika opakowaniu. Liczba sztuk w opakowaniu pozostała niezmieniona – to nadal 25 torebek doskonałej herbaty.

Kampanię z nowymi opakowaniami będzie wspierał nowy spot reklamowy, w którym znalazły się wszystkie kluczowe informacje.

Relaunch zostanie dodatkowo wsparty kampanią zasięgową na kanałach Social Media Big-Active oraz wysyłką prasową do magazynów handlowych i lifestyle.

Źródło: „Herbapol-Lublin” S.A.

www.herbapol-polana.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Labcon i Value Media z kampanią dla marki Squla
Ruszyła kampania wizerunkowa platformy edukacyjnej dla dzieci Squla. Za działania komunikacyjne odpowiadają spółki Group One. Agencja Labcon stworzyła koncepcję kreatywną, wyprodukowała spoty oraz kreacje do kampanii digital. Value Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów offline.
Koncept Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo...
Drukarka Imageprograf udoskonali druk wielkoformatowy CAD/GIS
Nowy model Canon imagePROGRAF TZ-30000 łączy w sobie szybkość druku z nowoczesnymi funkcjami, wspierającymi produktywność i wydajność. Dzięki ulepszonej obsłudze materiałów do zadruku oraz możliwości druku projektów w wysokiej rozdzielczości, takich jak rysunki CAD/GIS, wizualizacje, mapy i plakaty, drukarka jest idealnym wyborem zarówno dla...
PKN Orlen dołącza do Kross jako sponsor tytularny Kross Racing Team
Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy, w tym zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS, zyskała nowego sponsora tytularnego – PKN ORLEN. W składzie KROSS ORLEN Cycling Team są Maja...
Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce
Na początku lutego br. wystartowała kampania marki Syoss, której ambasadorem został znany stylista fryzur, Piotr Sierpiński. W ramach współpracy fryzjer promuje flagowe produkty tej marki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, a także u partnerów handlowych (materiały POS, promocje i konkursy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764