logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe opakowania i nowy wizerunek Grupy Nawozowej Piast

  PR 05.09.2016, przeczytano 661 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do spółki Barter SA, Grupa Nawozowa Piast rozszerza asortyment opakowań swoich produktów i zmienia ich szatę graficzną. Zmiany mają  na celu dotarcie do mniejszych gospodarstw rolnych, a także do ogrodników i działkowców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-opakowania-i-nowy-wizerunek-grupy-nawozowej-piast,29813,artykul.html

- Do tej pory pod marką Piast dostępne były wszelkie nawozy – fosforowe, azotowe, wieloskładnikowe i potasowe -  pod duże areały rolne, pakowane głównie w duże opakowania, tzw. Big Bag-i o wadze 500 kg  – mówi Grzegorz Dworakowski, dyrektor ds. rozwoju Barter SA. – Biorąc pod uwagę bardzo dobrą koniunkturę na te produkty, postanowiliśmy rozszerzyć asortyment naszych opakowań o mniejsze worki, by dotrzeć także do mniejszych gospodarstw rolnych. Dlatego wprowadziliśmy do naszej oferty opakowania 50-kg, których poszukują właściciele mniejszych areałów. Docelowo w sprzedaży będą też worki o wadze 25 i 10 kg, dedykowane ogrodnikom i działkowcom.

Nowa szata graficzna i rozszerzenie asortymentu opakowań to też kolejny element budowania przewagi rynkowej nad konkurencją – do tej pory grupa konkurowała z nią przede wszystkim atrakcyjną ceną przy bardzo wysokiej jakości (co potwierdza m.in. znak jakości Q dla nawozów wieloskładnikowych grupy Piast).

Spółka prowadzi sprzedaż nawozów w oparciu o terminal przeładunkowy w Sokółce. Baza magazynowo-produkcyjna, o łącznej powierzchni kilkunastu tysięcy m.kw, wyposażona  w zespół taśmociągów umożliwia magazynowanie nawozów przed sezonem, automatyczny rozładunek wagonów, sprawny przeładunek, konfekcjonowanie i wprowadzanie towaru do obrotu.

- Barter od blisko trzech lat ma licencję przewoźnika kolejowego, dysponuje też własną, rozbudowaną logistyką, co umożliwia realizację całodobowych dostaw samochodowych i dostarczanie towarów na czas w sezonie – dodaje Grzegorz Dworakowski.

Z myślą o rozszerzeniu produkcji i zwiększeniu sprzedaży nawozów spółka zainwestowała w kolejną, drugą już linię technologiczną do konfekcjonowania nawozów w swojej bazie w Sokółce. Dzięki temu dwukrotnie zwiększyły się jej moce produkcyjne – system pakująco-ważący w ciągu doby pakuje 1500 ton nawozów w worki 500 kg i w mniejsze – 50-kilogramowe opakowaniach. W planach jest też rozbudowa bazy magazynowej – w ciągu roku Barter chce wybudować  magazyn wyrobów gotowych o powierzchni 1,5 ha.

Barter, działający głównie w sektorze energetycznym, zajmuje się handlem i produkcją nawozów na masową skalę od wielu lat. W 2016 r. spółka planuje zwiększenie obrotów w sektorze nawozów o ok. 30 proc.

Źródło: Grupa Nawozowa Piast

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764