logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe opakowania kaw marki Inka

  PR 02.11.2020, przeczytano 1343 razy
ilustracjastrzałka

Jak tworzyć opakowania, które wpływają na konsumenckie decyzje? Nasza recepta jest prosta: projektując myślimy o rolach, które opakowanie pełni w relacjach marki z konsumentem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-opakowania-kaw-marki-inka,389019,artykul.html

Odświeżając projekty opakowań kaw zbożowych Inka chcieliśmy sprawić, by każdy kto znajdzie się w odpowiedniej sklepowej alejce zauważył i rozpoznał tę markę. Dlatego uwspółcześniając branding utrzymaliśmy jego dystynktywny charakter.

Zaprojektowaliśmy opakowania range’u kaw Inka, by mgnienie konsumenckiego oka wystarczyło dla zrozumienia ich istoty. Apetyczność przedstawień produktowych, prezentacja naturalnych składników, ikony smaku i czytelne kodowanie kolorystyczne pomagają shopperom łatwo odnaleźć odpowiedni produkt marki.

ilustracjastrzałka

Nowy design opakowań wprowadza użytkownika w świat marki. Graficzne elementy projektu wyrażają centralne wartości brandu: humanizm, naturalność, bliskość i autentyczność pozytywnych emocji. Inka to nie tylko produkt, to również określony punkt widzenia. Konsumentka doświadcza go za każdym razem, gdy wyjmuje z szafki w kuchni opakowanie z charakterystycznym czerwono-białym logo.

ilustracjastrzałka

Sklep to dla marki z segmentu FMCG miejsce równie ważne, co bezlitosne. To tu zapadają wyroki nad błyskotliwymi strategiami a jedno konsumenckie spojrzenie nagradza lub niweczy tygodnie ciężkiej pracy marketerów i projektantów. Dlatego projektowanie opakowań, to być może najbardziej krytyczny element kreowania marki FMCG.

Nowe opakowania kaw marki Inka przygotowaliśmy w sposób, który łączy DNA brandu z oczekiwaniami i zwyczajami współczesnych konsumentów. Projektując dla Inki relacje, stworzyliśmy jej nowe opakowania.

Źródło: HiBrnads

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764