logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe opakowania Lirene są Hand-Made

  PR 30.10.2005, przeczytano 1038 razy
ilustracjastrzałka
Hand Made

Agencja Hand Made przygotowała koncepcję graficzną nowej linii opakowań marki Lirene® - Folacyna Intense™ - oraz projekty materiałów BTL wspierających sprzedaż nowych opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-opakowania-lirene-sa-hand-made,3198,artykul.html

Folacyna Intense™ to nowa gama kosmetyków Lirene®, o bardzo silnym działaniu przeciwzmarszczkowym, wygładzającym i opóźniającym proces starzenia. „Podstawa receptury to rewolucyjne i unikalne kompleksy: FolacyrianE™, Folacythenol™ i Fito-folacynE. Efektem stosowania naszych nowych kosmetyków jest jędrna, elastyczna i wygładzona skóra” - mówi Joanna Bąk, Brand Manager marki Lirene®.

Nowa linia obejmuje: krem przeciwzmarszczkowy na dzień, krem przeciwzmarszczkowy na noc, krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, przeciwzmarszczkowe mleczko do demakijażu oczu i twarzy, krem do rąk anty-aging oraz balsam do ciała anty-aging. Produkt przeznaczony jest dla kobiet powyżej 40 roku życia.

Hand Made przygotowała koncepcję graficzną dla całej linii, natomiast ostatecznym przygotowaniem całości zajęła się Pracownia Projektowa Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.

„Hand Made zaskoczyła nas ciekawym podejściem i oryginalnością samej koncepcji” - mówi Joanna Bąk. Agencja wybrała odważną formułę wyróżnienia Folacyny w portfolio opakowań marki Lirene. „Motywem wiodącym dla całej linii jest wizerunek świeżego, zroszonego kroplami rosy liścia, który nie tylko symbolizuje młodość i witalność, ale również nawiązuje do Folacyny – pozyskiwanej m.in. z liści”- mówi autor projektu Grzegorz Karwala, Art Director w Hand Made. Agencja przygotowała również projekty materiałów BTL wspierających sprzedaż linii Folacyna Intense™.

Lirene - Folacyna Intense™ to kolejna marka w portfolio Hand Made. Agencja wygrała niedawno przetarg na kampanię telewizyjną marki Sidolux.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764