logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe opakowanie bananów Chiquita

   24.01.2011, przeczytano 9576 razy
ilustracjastrzałka

Marka Chiquita wprowadza nową wersję charakterystycznego kartonu na banany, ze zmienionym wzornictwem i poprawą funkcjonalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-opakowanie-bananow-chiquita,11915,artykul.html

Firma Chiquita Brands International udoskonaliła wygląd i praktyczne cechy nowego kartonu na banany, po raz pierwszy od ponad 20 lat. Karton Chiquita zyskał nową grafikę i zwiększył swoje wymiary, celem lepszego dopasowania do palety i redukcji uszkodzenia owoców w trakcie transportu. Badania przeprowadzone wśród klientów ujawnić miały, że nowy design przypadł im do gustu. Założeniami towarzyszącymi redesignowi były ''świeżość i nowoczesność''.

W ramach proekologicznego podejścia, aby zainspirować do ponownego wykorzystywania opakowań do innych celów, firma umieściła na kartonie informację zachęcającą do jego ponownego używania.

Marka Chiquita jako pierwsza wprowadziła w 1961 roku na rynek specjalny karton na banany. Ponad 50 lat temu wszystkie banany były transportowane do Europy w kiściach, bez wykorzystania jakichkolwiek opakowań.

Nowe kartony na banany Chiquita trafią na rynki w całej Europie pod koniec stycznia 2011 roku.

Źródło: Edelman Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764