logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe opakowanie bananów Chiquita

   24.01.2011, przeczytano 9543 razy
ilustracjastrzałka

Marka Chiquita wprowadza nową wersję charakterystycznego kartonu na banany, ze zmienionym wzornictwem i poprawą funkcjonalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-opakowanie-bananow-chiquita,11915,artykul.html

Firma Chiquita Brands International udoskonaliła wygląd i praktyczne cechy nowego kartonu na banany, po raz pierwszy od ponad 20 lat. Karton Chiquita zyskał nową grafikę i zwiększył swoje wymiary, celem lepszego dopasowania do palety i redukcji uszkodzenia owoców w trakcie transportu. Badania przeprowadzone wśród klientów ujawnić miały, że nowy design przypadł im do gustu. Założeniami towarzyszącymi redesignowi były ''świeżość i nowoczesność''.

W ramach proekologicznego podejścia, aby zainspirować do ponownego wykorzystywania opakowań do innych celów, firma umieściła na kartonie informację zachęcającą do jego ponownego używania.

Marka Chiquita jako pierwsza wprowadziła w 1961 roku na rynek specjalny karton na banany. Ponad 50 lat temu wszystkie banany były transportowane do Europy w kiściach, bez wykorzystania jakichkolwiek opakowań.

Nowe kartony na banany Chiquita trafią na rynki w całej Europie pod koniec stycznia 2011 roku.

Źródło: Edelman Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764