logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby i kompetencje w orbicie Cube Root

  PR 26.11.2009, przeczytano 845 razy

Od października 2009 r. do zespołu Cube Root dołączyła Irena Mrozek. Jako Menedżer Projektów Strategicznych, wnosi do Cube Root know-how w obszarze komunikacji korporacyjnej, budowania wizerunku (szczególnie w sieci) oraz tworzenia i realizowania strategii PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-i-kompetencje-w-orbicie-cube-root,9836,artykul.html

Równolegle objęła stanowisko Kierownika Projektów Marketingowych w UBIK Business Consulting, gdzie zajmuje się marketingową obsługą firm i doradztwem w zakresie rozwoju i promocji projektów.

Irena Mrozek przez blisko pięć lat pracowała jako wydawca w polskich wydawnictwach, gdzie zdobyła rozległą wiedzę z zarządzania produktem i marketingu B2B. Jako PR&Marketing Manager zajmowała się szeroko rozumianą komunikacją i promocją małych i średnich przedsiębiorstw. Od trzech lat profesjonalnie zajmuje się reklamą i marketingiem, współpracowała z wieloma polskimi agencjami reklamowymi przy ogólnopolskich kampaniach reklamowych. Prowadzi wielokrotnie nagradzaną stronę zjadamyreklamy.pl, która przedstawia i analizuje kampanie reklamowe z Polski i ze świata. Inicjatorka akcji Kodeks Blogerów, regulującej komercyjną współpracę blogerów z agencjami reklamowymi i PR; tworzy i prowadzi program o reklamach „Reklamówka" nadawany w Lookr.tv. Prywatnie miłośniczka nowych technologii, gier, kotów i gotowania.

Współpracę z Cube Root, jako free lancer rozpoczął również Paweł Lipiec, autor popularnego bloga Webfan.pl. Do zespołu wnosi umiejętności z zakresu prowadzenia mikroblogów i lifestreamingu. Opiekuje się kanałem Cube Roota na blipie, Facebooku i Flakerze.

Paweł Lipiec jest autorem książki o blogowaniu w systemie Wordpress, prowadził szkolenia dla dziennikarzy Mediów Regionalnych na temat prowadzenia blogów. Środowisko User Generated Content jest jego środowiskiem naturalnym. Fascynują go zagadnienia związane z wizerunkiem, PR, reklamą i marketingiem w sieci, a w szczególności wykorzystanie nowych mediów w tych dziedzinach.

Źródło: Cube Root

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764