logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby na pokładzie Codemedia

  PR 30.10.2018, przeczytano 947 razy

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyły Małgorzata Ciechanowicz i Aleksandra Bożek. Objęły stanowiska Media Planner/Buyer. Ciechanowicz ostatnio związana była z agencją performance Sales&More, a Bożek z domem mediowym Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-na-pokladzie-codemedia,379961,artykul.html

Małgorzata Ciechanowicz jest w branży reklamowej od 2011 roku. Specjalizuje się w obszarach performance, audience targeting i analityce wskaźników efektywnościowych. Karierę rozpoczynała w jednej z pierwszych agencji RTB w Polsce – AdStockExchange. Następnie pracowała na stanowisku Head Affiliate Manager w Grupie Clickad i w Mellongames, Zajmowała się wdrażaniem nowych strategii afiliacyjnych i ofert produktowych. Ma także ponad 4-letnie doświadczenie związane z pracą w sieciach reklamowych jako Senior Affiliate Specialist (Goldbach Audience) i Product Development Manager (Ad-Vice).

Aleksandra Bożek posiada ponad 4-letnie doświadczenie zawodowe. Zdobywała je głównie w Value Media, gdzie odpowiadała za bieżącą obsługę, planowanie i realizację kampanii dla takich marek jak PKO Bank Polski, TMS Brokers, Castorama i BeamUp Payments. Specjalizuje się w obszarze performance marketingu. Bożek jest absolwentką Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.

ilustracjastrzałka

W Codemedia Małgorzata Ciechanowicz i Aleksandra Bożek są odpowiedzialne za kreowanie i realizowanie strategii mediowych, efektywne planowanie i zakup mediów oraz optymalizację  i raportowanie prowadzonych działań. Do ich obowiązków należy również kontakt z klientami, dostawcami i podwykonawcami.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764