logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby na pokładzie Codemedia

  PR 30.10.2018, przeczytano 936 razy

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyły Małgorzata Ciechanowicz i Aleksandra Bożek. Objęły stanowiska Media Planner/Buyer. Ciechanowicz ostatnio związana była z agencją performance Sales&More, a Bożek z domem mediowym Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-na-pokladzie-codemedia,379961,artykul.html

Małgorzata Ciechanowicz jest w branży reklamowej od 2011 roku. Specjalizuje się w obszarach performance, audience targeting i analityce wskaźników efektywnościowych. Karierę rozpoczynała w jednej z pierwszych agencji RTB w Polsce – AdStockExchange. Następnie pracowała na stanowisku Head Affiliate Manager w Grupie Clickad i w Mellongames, Zajmowała się wdrażaniem nowych strategii afiliacyjnych i ofert produktowych. Ma także ponad 4-letnie doświadczenie związane z pracą w sieciach reklamowych jako Senior Affiliate Specialist (Goldbach Audience) i Product Development Manager (Ad-Vice).

Aleksandra Bożek posiada ponad 4-letnie doświadczenie zawodowe. Zdobywała je głównie w Value Media, gdzie odpowiadała za bieżącą obsługę, planowanie i realizację kampanii dla takich marek jak PKO Bank Polski, TMS Brokers, Castorama i BeamUp Payments. Specjalizuje się w obszarze performance marketingu. Bożek jest absolwentką Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.

ilustracjastrzałka

W Codemedia Małgorzata Ciechanowicz i Aleksandra Bożek są odpowiedzialne za kreowanie i realizowanie strategii mediowych, efektywne planowanie i zakup mediów oraz optymalizację  i raportowanie prowadzonych działań. Do ich obowiązków należy również kontakt z klientami, dostawcami i podwykonawcami.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764