logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 23.07.2019, przeczytano 433 razy
ilustracjastrzałka

Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-client-service-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,383339,artykul.html

Urszula Łysenko-Tomczuk została account managerem. W branży pracuje od siedmiu lat - wcześniej w Saatchi&Saatchi Moskwa, HAVAS Warsaw, McCann World Group. Koordynowała obsługę m.in. Procter & Gamble, Bank Pekao SA, L'Oreal, AVON, Shiseido.

Natomiast Katarzyna Guzik ma trzyletnie doświadczenie pracy w reklamie. W 180 pracuje jako account executive, a przeszła z agencji John Weston Group we Wrocławiu. Klienci dla których pracowała to m.in. Volvo Group Polska, Akson Studio, Pelion, SDI Media Group, Bank Millennium.

Dział obsługi klienta 180 zatrudnia obecnie siedem osób, a kieruje nim Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca & partner.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się po zakończeniu...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Meetlify wspomoże branżę eventową
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt biznesowy...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764