logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 23.07.2019, przeczytano 390 razy
ilustracjastrzałka

Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-client-service-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,383339,artykul.html

Urszula Łysenko-Tomczuk została account managerem. W branży pracuje od siedmiu lat - wcześniej w Saatchi&Saatchi Moskwa, HAVAS Warsaw, McCann World Group. Koordynowała obsługę m.in. Procter & Gamble, Bank Pekao SA, L'Oreal, AVON, Shiseido.

Natomiast Katarzyna Guzik ma trzyletnie doświadczenie pracy w reklamie. W 180 pracuje jako account executive, a przeszła z agencji John Weston Group we Wrocławiu. Klienci dla których pracowała to m.in. Volvo Group Polska, Akson Studio, Pelion, SDI Media Group, Bank Millennium.

Dział obsługi klienta 180 zatrudnia obecnie siedem osób, a kieruje nim Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca & partner.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” – to hasło nowej kampanii Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów...
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764