logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w Client Service Leo Burnett Warszawa

  PR 08.12.2021, przeczytano 1009 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki nowym projektom oraz wygranym przetargom, między innymi na stworzenie platformy kreatywnej Otodom, obsługę kreatywną dywizji Digital Appliances Samsung Electronics Polska, czy poszerzeniu współpracy z PZU o wygrany w tym roku obszar BTL, agencja Leo Burnett powiększyła zespół Client Service o nowe osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-client-service-leo-burnett-warszawa,394062,artykul.html

- Nasza agencja wciąż rozwija kompetencje digitalowe oraz dostosowuje procesy do zmieniających się warunków rynkowych. Dlatego na bieżąco do naszego zespołu dołączają nowi specjaliści, którzy dbają o kompleksowe podejście do tworzenia ścieżek konsumenckich dla klientów z różnych kategorii i na każdym etapie. To dzięki wszechstronnemu zespołowi nasze idee dla marek są oparte nie tylko na mocnych insightach, ale także docierają do odbiorców w najlepiej dobranych momentach i punktach kontaktu.– powiedziała Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett Warszawa.  

Do zespołu Marty Tuczyńskiej, Account Director, dołączyła Katarzyna Szczypińska, Senior Account Manager. Realizuje projekty 360 między innymi dla Otodom, Totalizatora Sportowego oraz PZU. Wróciła do Grupy Publicis po 1,5 rocznej przerwie. Wcześniej przez 5 lat pracowała Publicis Worldwide, realizowała projekty dla m.in. Prudential, BNP Paribas, Sanofi, Hartmann, Garnier, Michelin. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencji Cheil, a w ostatnim czasie pracowała w Bluecloud Interactive, gdzie zajmowała się projektami B2B/ B2C, trade marketingiem z szczególnym naciskiem na kampanie digitalowe i platformy lojalnościowe. Katarzyna jest studentką socjologii ze specjalnością Komunikacja Zintegrowana: Reklama, PR, Branding na Collegium Civitas.

Zespół Agnieszki Szymków, Account Director wzmocniła Marta Kubat, Account Manager. W Leo Burnett pracuje przy realizacji kampanii dla Klienta Samsung, dywizja Digital Appliances. Marta ma 6 lat doświadczenia w marketingu (ATL+BTL), kreacji i produkcji eventów, specjalizuje się w dziedzinie komunikacji, zarówno produktowej jak i korporacyjnej. Pracowała przy realizacji kampanii 360 dla takich marek jak Superpharm, Domoteka, HOMEPARKów oraz Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif – centrów z markami z segmentu premium. Marta ma również 10-letnie doświadczenie w dziedzinie PR, zdobyte w firmach z kategorii FMCG (E.Wedel, Kamis, Heinz/Pudliszki) oraz w agencjach PR w obszarze turystyki, edukacji, kultury.

Do zespołu Aleksandry Mankiewicz dołączyły dwie Junior Account Executive: Julia Chorąży i Iga Fijałkowska. Realizują projekty dla Samsung Polska w zakresie digital marketingu. Julia w ostatnich latach pracując nad rozwojem osobistym, postawiła na edukację w Stanach Zjednoczonych. Zdobyte umiejętności wykorzystuje w pracy dla Klienta. Iga jest absolwentką studiów amerykanistycznych, pierwsze doświadczenie w pracy w reklamie zdobywała budując markę odzieżową. Ważną częścią jej życia jest wolontariat.

Do zespołu Małgorzaty Bęczkowskiej, Account Director dołączyła Julia Chylińska, Junior Account Executive, która realizuje projekty dla Klienta Orange. Julia z digital marketingiem związana jest od ponad roku.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764