logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w Client Service Leo Burnett Warszawa

  PR 08.12.2021, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki nowym projektom oraz wygranym przetargom, między innymi na stworzenie platformy kreatywnej Otodom, obsługę kreatywną dywizji Digital Appliances Samsung Electronics Polska, czy poszerzeniu współpracy z PZU o wygrany w tym roku obszar BTL, agencja Leo Burnett powiększyła zespół Client Service o nowe osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-client-service-leo-burnett-warszawa,394062,artykul.html

- Nasza agencja wciąż rozwija kompetencje digitalowe oraz dostosowuje procesy do zmieniających się warunków rynkowych. Dlatego na bieżąco do naszego zespołu dołączają nowi specjaliści, którzy dbają o kompleksowe podejście do tworzenia ścieżek konsumenckich dla klientów z różnych kategorii i na każdym etapie. To dzięki wszechstronnemu zespołowi nasze idee dla marek są oparte nie tylko na mocnych insightach, ale także docierają do odbiorców w najlepiej dobranych momentach i punktach kontaktu.– powiedziała Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett Warszawa.  

Do zespołu Marty Tuczyńskiej, Account Director, dołączyła Katarzyna Szczypińska, Senior Account Manager. Realizuje projekty 360 między innymi dla Otodom, Totalizatora Sportowego oraz PZU. Wróciła do Grupy Publicis po 1,5 rocznej przerwie. Wcześniej przez 5 lat pracowała Publicis Worldwide, realizowała projekty dla m.in. Prudential, BNP Paribas, Sanofi, Hartmann, Garnier, Michelin. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencji Cheil, a w ostatnim czasie pracowała w Bluecloud Interactive, gdzie zajmowała się projektami B2B/ B2C, trade marketingiem z szczególnym naciskiem na kampanie digitalowe i platformy lojalnościowe. Katarzyna jest studentką socjologii ze specjalnością Komunikacja Zintegrowana: Reklama, PR, Branding na Collegium Civitas.

Zespół Agnieszki Szymków, Account Director wzmocniła Marta Kubat, Account Manager. W Leo Burnett pracuje przy realizacji kampanii dla Klienta Samsung, dywizja Digital Appliances. Marta ma 6 lat doświadczenia w marketingu (ATL+BTL), kreacji i produkcji eventów, specjalizuje się w dziedzinie komunikacji, zarówno produktowej jak i korporacyjnej. Pracowała przy realizacji kampanii 360 dla takich marek jak Superpharm, Domoteka, HOMEPARKów oraz Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif – centrów z markami z segmentu premium. Marta ma również 10-letnie doświadczenie w dziedzinie PR, zdobyte w firmach z kategorii FMCG (E.Wedel, Kamis, Heinz/Pudliszki) oraz w agencjach PR w obszarze turystyki, edukacji, kultury.

Do zespołu Aleksandry Mankiewicz dołączyły dwie Junior Account Executive: Julia Chorąży i Iga Fijałkowska. Realizują projekty dla Samsung Polska w zakresie digital marketingu. Julia w ostatnich latach pracując nad rozwojem osobistym, postawiła na edukację w Stanach Zjednoczonych. Zdobyte umiejętności wykorzystuje w pracy dla Klienta. Iga jest absolwentką studiów amerykanistycznych, pierwsze doświadczenie w pracy w reklamie zdobywała budując markę odzieżową. Ważną częścią jej życia jest wolontariat.

Do zespołu Małgorzaty Bęczkowskiej, Account Director dołączyła Julia Chylińska, Junior Account Executive, która realizuje projekty dla Klienta Orange. Julia z digital marketingiem związana jest od ponad roku.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764