logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w Client Service Leo Burnett Warszawa

  PR 08.12.2021, przeczytano 901 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki nowym projektom oraz wygranym przetargom, między innymi na stworzenie platformy kreatywnej Otodom, obsługę kreatywną dywizji Digital Appliances Samsung Electronics Polska, czy poszerzeniu współpracy z PZU o wygrany w tym roku obszar BTL, agencja Leo Burnett powiększyła zespół Client Service o nowe osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-client-service-leo-burnett-warszawa,394062,artykul.html

- Nasza agencja wciąż rozwija kompetencje digitalowe oraz dostosowuje procesy do zmieniających się warunków rynkowych. Dlatego na bieżąco do naszego zespołu dołączają nowi specjaliści, którzy dbają o kompleksowe podejście do tworzenia ścieżek konsumenckich dla klientów z różnych kategorii i na każdym etapie. To dzięki wszechstronnemu zespołowi nasze idee dla marek są oparte nie tylko na mocnych insightach, ale także docierają do odbiorców w najlepiej dobranych momentach i punktach kontaktu.– powiedziała Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett Warszawa.  

Do zespołu Marty Tuczyńskiej, Account Director, dołączyła Katarzyna Szczypińska, Senior Account Manager. Realizuje projekty 360 między innymi dla Otodom, Totalizatora Sportowego oraz PZU. Wróciła do Grupy Publicis po 1,5 rocznej przerwie. Wcześniej przez 5 lat pracowała Publicis Worldwide, realizowała projekty dla m.in. Prudential, BNP Paribas, Sanofi, Hartmann, Garnier, Michelin. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencji Cheil, a w ostatnim czasie pracowała w Bluecloud Interactive, gdzie zajmowała się projektami B2B/ B2C, trade marketingiem z szczególnym naciskiem na kampanie digitalowe i platformy lojalnościowe. Katarzyna jest studentką socjologii ze specjalnością Komunikacja Zintegrowana: Reklama, PR, Branding na Collegium Civitas.

Zespół Agnieszki Szymków, Account Director wzmocniła Marta Kubat, Account Manager. W Leo Burnett pracuje przy realizacji kampanii dla Klienta Samsung, dywizja Digital Appliances. Marta ma 6 lat doświadczenia w marketingu (ATL+BTL), kreacji i produkcji eventów, specjalizuje się w dziedzinie komunikacji, zarówno produktowej jak i korporacyjnej. Pracowała przy realizacji kampanii 360 dla takich marek jak Superpharm, Domoteka, HOMEPARKów oraz Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif – centrów z markami z segmentu premium. Marta ma również 10-letnie doświadczenie w dziedzinie PR, zdobyte w firmach z kategorii FMCG (E.Wedel, Kamis, Heinz/Pudliszki) oraz w agencjach PR w obszarze turystyki, edukacji, kultury.

Do zespołu Aleksandry Mankiewicz dołączyły dwie Junior Account Executive: Julia Chorąży i Iga Fijałkowska. Realizują projekty dla Samsung Polska w zakresie digital marketingu. Julia w ostatnich latach pracując nad rozwojem osobistym, postawiła na edukację w Stanach Zjednoczonych. Zdobyte umiejętności wykorzystuje w pracy dla Klienta. Iga jest absolwentką studiów amerykanistycznych, pierwsze doświadczenie w pracy w reklamie zdobywała budując markę odzieżową. Ważną częścią jej życia jest wolontariat.

Do zespołu Małgorzaty Bęczkowskiej, Account Director dołączyła Julia Chylińska, Junior Account Executive, która realizuje projekty dla Klienta Orange. Julia z digital marketingiem związana jest od ponad roku.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami
Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu rusza nowa kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy” („Noś długie włosy jak my”).
Planeta Energii uczy jak dbać o ekosystemy wodne
Czym różni się karp od tołpygi, w jaki sposób samooczyszczają się jeziora i co jest największym przysmakiem rosiczki bagiennej? Nie tylko na te, ale również na wiele innych pytań odpowie najnowsza odsłona Planety Energii, która w tym roku szkolnym skupiać będzie się na bioróżnorodności ekosystemów wodnych.
Uniqa walczy z hejtem i powołuje fundację
Co czwarty uczeń deklaruje, że czuje się źle z powodu tego, co się dzieje w sieci, a co trzecia ofiara hejtu w Internecie nie dzieli się z nikim swoimi przeżyciami – to wnioski płynące z „Raportu o cyberprzemocy w szkołach podstawowych – edycja 2022”, opracowanego przez UNIQA i Instytut Lema. W odpowiedzi na rosnącą skalę zjawiska, UNIQA wzmacnia...
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialni za przyszłość”
Kampania edukacyjna #mniejplastiku została przedstawiona jako jeden z dobrych przykładów działalności biznesu na rzecz środowiska w raporcie „Odpowiedzialni za przyszłość”. 
Rebranding Project Management
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764