logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w Comfiturze

  PR 20.02.2013, przeczytano 879 razy

Bartosz Bielas i Maciej Samoraj dołączyli do zespołu agencji interaktywnej Comfitura (należącej do Focus Media Group). To kolejne osoby, które przechodzą do spółki z Media Direction Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-comfiturze,17998,artykul.html

Comfitura wzbogaciła się o dwóch managerów z wartościowym doświadczeniem zdobytym podczas pracy dla klientów z wielu branż oraz o różnej specyfice działania w mediach interaktywnych. Rozbudowana struktura agencji pozwoli nam na realizację nowych, ciekawych projektów” – mówi Paweł Świerszcz, Digital Director w Comfiturze.

Bartosz Bielas objął stanowisko Group Account Managera. Z marketingiem internetowym jest związany od ponad czterech lat, swoją zawodową przygodę z internetem rozpoczął w 2008 roku w wydawnictwie Axel Springer Polska, gdzie zajmował się serwisem PlayPC.pl. Następnie pracował w ClickAd oraz AdLeader. Ostatnio był zatrudniony w domu mediowym PHD Media Direction, gdzie na stanowisku Managera działu kreacji i social media realizował projekty dla firm takich jak: Unilever, Dr. Oetker, AXA Direct, Citroen oraz Lexus.

Prywatnie Bartosz jest wielkim entuzjastą literatury fantastycznej, fanatykiem wszelkich gier komputerowych i miłośnikiem amerykańskich seriali telewizyjnych. To także czynny sportowiec i domowa złota rączka.

Maciej Samoraj objął natomiast stanowisko Social Media Managera. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał w agencji Endorfina Events, a następnie w PHD Media Direction, gdzie na stanowisku Account Executive  w komórce interaktywnej (Media Direction Digital) pracował m.in. dla: Unilever, Citroen, Dr.Oetker, AXA Direct.

Prywatnie Maciej uwielbia filmy i wszystko co z nimi związane. Wolny czas spędza wspólnie ze znajomymi lub przy dobrej książce, w lecie odwiedza festiwale muzyczne.

Źródło: Comfitura

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764