logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w Mosqi.to

  PR 14.10.2015, przeczytano 645 razy

Do zespołu MOSQI.TO dołączyli Klaudia Mazurkiewicz oraz Wojtek Walas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-mosqi.to,26259,artykul.html

Młodzi, piękni i zupełnie niekrwiożerczy!
Klaudia zadba o pozytywną energię w relacji z mediami. Zaskakujące pomysły zostawia dla wybranych Klientów.

Klaudia jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie przez 3 lata wyrabiała swój marketingowy potencjał przy organizacji Jungle Web - jednej z największych studenckich konferencji w Polsce o nowych technologiach i marketingu interaktywnym.

Wojtek już bierze na klatę kluczowych Klientów agencji.
Doświadczenie zawodowe zdobywa od kilku lat. Koordynował organizację największej polskiej marketingowej bitwy dla studentów - Marketing Challenge, wspierał rozwój przedsiębiorczości akademickiej w Centrum Transferu Technologii UŁ.

Dzięki doświadczeniu oraz anielskiej cierpliwości Wojtek umocni relacje z Klientami.
Jego Alma Mater to Uniwersytet Łódzki.

Klaudia - A RH +, a Wojtek - A RH –.

.TO z pewnością będzie elektryzujący duet!

Źródło: MOSQI.TO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764