logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w Polcast Television

  PR 28.10.2012, przeczytano 1668 razy
ilustracjastrzałka
Iza Poniatowska

Stanowisko Managera ds. Oprawy i Autopromocji kanałów Tele5, Polonia1, Water Planet i Novela tv w spółce Polcast Television objęła Iza Poniatowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-polcast-television,17075,artykul.html

Iza wcześniej pracowała w różnych stacjach telewizyjnych między innymi w TVN jako realizator, w MTV jako producent autopromocji, jako szef działu oprawy Superstacji i jednocześnie przez wiele lat jako reżyser reklam i teledysków. Dzięki temu zdobyła szerokie doświadczenie z dziedziny produkcji filmowej i telewizyjnej. W Polcast Television kierować będzie działem grafiki, budować będzie także strategię autopromocji oraz kształtować i rozwijać elementy wizualnej strony poszczególnych kanałów. Dodatkowo zajmie się tworzeniem projektów graficznych na potrzeby oprawy graficznej zarówno poszczególnych audycji telewizyjnych, kanałów telewizyjnych, czy też ich stron internetowych.

Praca w telewizji wymaga niejednokrotnie  sporego wysiłku twórczego. Spełnienie rosnących oczekiwań odbiorców, dostarczenie im interesującej oferty, w silnie konkurującym otoczeniu, to poważne wyzwanie. Dotyczy to również, produkcji materiałów autopromocyjnych. Ogromną satysfakcję przynosi fakt, iż antenowy wizerunek, w kanałach grupy Polcast jesteśmy w stanie kreować poprzez materiały, które spełniają nie tylko wyżej przytoczone kryteria, ale stanowią zawsze przykłady twórczej kreacji”- mówi Iza Poniatowska.

Do zespołu Polcast Television dołączył także Mateusz Kwiatkowski, który obejmie stanowisko Managera ds. Emisji. Odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem odpowiadającym za emisję kanałów spółki. Dbać będzie także o jakość i ciągłość emisji oraz wdrażanie nowych rozwiązań technicznych.

Wcześniej pracował przy budowie od podstaw rodziny kanałów Filmbox, jako szef działu emisji i IT, a później  jako dyrektor zarządzający kanałów Kino Polska i Filmbox. Niezależnie od tego spędził ponad 10 lat za mikrofonem Radiostacji, Radia Jazz i Polskiego Radia BIS.

Praca związana z emisją telewizyjną wymaga połączenia wiedzy z zakresu obróbki i standardów obrazu, dźwięku, znajomości emisji satelitarnej, dystrybucji sieciowej i w coraz większym stopniu zagadnień związanych z IT. Ilość wątków, jakie trzeba połączyć aby osiągnąć zamierzony efekt to poważne wyzwanie, daje jednak na końcu ogromną satysfakcję.” mówi Mateusz Kwiatkowski.

Źródło: Tele5

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764