logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w teamie lifestyle Big Picture

  PR 27.07.2022, przeczytano 1212 razy
ilustracja

Big Picture wzmacnia zespół lifestyle. Do teamu dołączyły Justyna Majka oraz Katarzyna Rodzoch, obie obejmując stanowiska PR Consultant, a także Agnieszka Kopańska jako Junior PR Consultant.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-teamie-lifestyle-big-picture,396733,artykul.html

Team lifestyle w zespole Big Picture zajmuje się tworzeniem strategii oraz jej wdrożeniem dla topowych brandów globalnych oraz polskich. Tylko w tym roku agencja rozszerzyła swoje portfolio klientów m.in. o takie marki jak: Phlov by Anna Lewandowska, kosmetyki dla dzieci MOMMIE czy Alkmie. Zespół lifestyle realizuje też długofalowe kontrakty z gronem klientów, do których należą: Rituals, Salony Agata, L’Oréal Professionnel, Panasonic oraz inni. Zespół, w ramach podziału kompetencji i specjalizacji, zarządzany jest przez Monikę Roth oraz Karolinę Pękalską.

Nowe osoby wnoszą do agencji sprawdzone kompetencje z obszaru media relacji, influencer marketingu oraz koordynacji wielopłaszczyznowych projektów komunikacyjnych.

Justyna Majka, PR Consultant, absolwentka Filologii Angielskiej na Uniwersytecie SWPS oraz podyplomowych studiów Zarządzania w Sektorach Mody na Akademii Koźmińskiego. A biznesowo –absolutny autorytet w dziedzinie branży beauty. Posiada ogromną wiedzę na temat kosmetyków oraz szeroko pojętej pielęgnacji. Z zaangażowaniem i pasją śledzi trendy urodowe z całego świata, jest wyrocznią zarówno w zakresie klasyki, jak i najgorętszych marek beauty prowadzonych przez celebrytów, niezależne butiki eko czy największych graczy. Przez ostatnie lata opiekowała się markami takimi jak: Many Mornings, FOREO Sweden, Weleda, Catrice, Essence oraz Deborah Milano, a także jedną z warszawskich klinik medycyny estetycznej i stomatologii. Ma też doświadczenie z drugiej strony świata mediów – pracowała jako redaktorka działu moda w portalu Fashion Post.

Katarzyna Rodzoch, PR Consultant, ukończyła PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim, a także studia podyplomowe Zarządzanie marką na SGH. Swoją wiedzę teoretyczną od ponad 10 lat łączy z praktyczną pracą w branży. Kasia ma bogate doświadczenie w komunikacji lifestyle. Przez kilka lat prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla marek fashion – zarówno polskich, jak i zagranicznych brandów, m.in. Liu Jo, Ecco, Intimissimi/Calzedonia, Solar czy Gino Rossi. Ponadto dbała o wzrost świadomości i widoczności również dla branży beauty, realizując projekty dla The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. W swojej karierze współpracowała także z sektorem FMCG, uczestnicząc i prowadząc projekty dla Żywiec Zdrój i Bracia Sadownicy.

ilustracjastrzałka

Agnieszka Kopańska, Junior PR Consultant – w Big Picture opiekuje się markami takimi jak Phlov by Anna Lewandowska, MomMe Cosmetics oraz Salony Agata. Pozytywne nastawienie do otaczającego świata pozwala jej w łatwy sposób nawiązywać kontakty i budować długofalowe relacje. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów wizerunkowych zmieniło ją w ekspertkę do zadań specjalnych. W portfolio marek, dla których pracowała, znajdują się m.in.: Grupa Lotos, Kino Polska, UPC czy Vectra. Silne fundamenty wiedzy z zakresu komunikacji zbudowała pracując w dziale marketingu topowego trójmiejskiego dewelopera. Posiada także szerokie doświadczenie w realizacji eventów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764