logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w teamie lifestyle Big Picture

  PR 27.07.2022, przeczytano 422 razy
ilustracja

Big Picture wzmacnia zespół lifestyle. Do teamu dołączyły Justyna Majka oraz Katarzyna Rodzoch, obie obejmując stanowiska PR Consultant, a także Agnieszka Kopańska jako Junior PR Consultant.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-teamie-lifestyle-big-picture,396733,artykul.html

Team lifestyle w zespole Big Picture zajmuje się tworzeniem strategii oraz jej wdrożeniem dla topowych brandów globalnych oraz polskich. Tylko w tym roku agencja rozszerzyła swoje portfolio klientów m.in. o takie marki jak: Phlov by Anna Lewandowska, kosmetyki dla dzieci MOMMIE czy Alkmie. Zespół lifestyle realizuje też długofalowe kontrakty z gronem klientów, do których należą: Rituals, Salony Agata, L’Oréal Professionnel, Panasonic oraz inni. Zespół, w ramach podziału kompetencji i specjalizacji, zarządzany jest przez Monikę Roth oraz Karolinę Pękalską.

Nowe osoby wnoszą do agencji sprawdzone kompetencje z obszaru media relacji, influencer marketingu oraz koordynacji wielopłaszczyznowych projektów komunikacyjnych.

Justyna Majka, PR Consultant, absolwentka Filologii Angielskiej na Uniwersytecie SWPS oraz podyplomowych studiów Zarządzania w Sektorach Mody na Akademii Koźmińskiego. A biznesowo –absolutny autorytet w dziedzinie branży beauty. Posiada ogromną wiedzę na temat kosmetyków oraz szeroko pojętej pielęgnacji. Z zaangażowaniem i pasją śledzi trendy urodowe z całego świata, jest wyrocznią zarówno w zakresie klasyki, jak i najgorętszych marek beauty prowadzonych przez celebrytów, niezależne butiki eko czy największych graczy. Przez ostatnie lata opiekowała się markami takimi jak: Many Mornings, FOREO Sweden, Weleda, Catrice, Essence oraz Deborah Milano, a także jedną z warszawskich klinik medycyny estetycznej i stomatologii. Ma też doświadczenie z drugiej strony świata mediów – pracowała jako redaktorka działu moda w portalu Fashion Post.

Katarzyna Rodzoch, PR Consultant, ukończyła PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim, a także studia podyplomowe Zarządzanie marką na SGH. Swoją wiedzę teoretyczną od ponad 10 lat łączy z praktyczną pracą w branży. Kasia ma bogate doświadczenie w komunikacji lifestyle. Przez kilka lat prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla marek fashion – zarówno polskich, jak i zagranicznych brandów, m.in. Liu Jo, Ecco, Intimissimi/Calzedonia, Solar czy Gino Rossi. Ponadto dbała o wzrost świadomości i widoczności również dla branży beauty, realizując projekty dla The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. W swojej karierze współpracowała także z sektorem FMCG, uczestnicząc i prowadząc projekty dla Żywiec Zdrój i Bracia Sadownicy.

ilustracjastrzałka

Agnieszka Kopańska, Junior PR Consultant – w Big Picture opiekuje się markami takimi jak Phlov by Anna Lewandowska, MomMe Cosmetics oraz Salony Agata. Pozytywne nastawienie do otaczającego świata pozwala jej w łatwy sposób nawiązywać kontakty i budować długofalowe relacje. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów wizerunkowych zmieniło ją w ekspertkę do zadań specjalnych. W portfolio marek, dla których pracowała, znajdują się m.in.: Grupa Lotos, Kino Polska, UPC czy Vectra. Silne fundamenty wiedzy z zakresu komunikacji zbudowała pracując w dziale marketingu topowego trójmiejskiego dewelopera. Posiada także szerokie doświadczenie w realizacji eventów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika
Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764