logo
WIADOMOŚCI

Nowe osoby w zespole zarządzającym WP Media

  PR 09.10.2018, przeczytano 147 razy

Wirtualna Polska Media wzmacnia zespół zarządzający. Joanna Skwarna awansowała na stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do WP Media dołączyła również Agnieszka Bieniak, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora HR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-zespole-zarzadzajacym-wp-media,379681,artykul.html

Agnieszka Bieniak przejęła odpowiedzialność za realizację strategii personalnej spółki Wirtualna Polska Media. Do tej pory obowiązki dyrektora HR pełniła Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR w spółce WP Holding.

Agnieszka Bieniak pracowała wcześniej m.in. jako Chief Human Resources Officer w firmie Burda Media Polska, Dyrektor HR w Grupie Pracuj oraz Menedżer HR w firmie Adidas. Ukończyła prestiżowy program Leadership Academy for Poland organizowany przez Center for Leadership we współpracy z Uniwersytetem Harvarda. Uczestniczyła także w skierowanym do kobiet liderek programie mentoringowym LeadersIN, organizowanym przez fundację Vital Voices, założoną przez Hillary Clinton. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc warsztaty, szkolenia, coachingi oraz występując w roli prelegenta na konferencjach.

Joanna Skwarna objęła stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do jej zadań należy przygotowanie i realizowanie strategii dla podlegających jej usług i zarządzanie nimi. Są to m.in. WP Poczta, Poczta o2, WP Pilot i Open FM. Wraz z zajęciem nowego stanowiska dołączyła do zespołu zarządzającego WP Media.

obrazek

Pracę w Wirtualnej Polsce zaczęła w 2013 roku w dziale sprzedaży. Do maja 2017 pełniła funkcję kierownika działu agencyjnego. Współpracowała m.in. Group One, Havas Media, MullenLowe i MediaBrands. Później przyjęła stanowisko dyrektora rozwoju produktu reklamowego i video online. W grudniu 2017 wspólnie z zespołem wprowadzała na rynek ofertę rozliczaną za Viewable Impressions, znaną pod hasłem: #PłaćZaWidzialne. Wcześniej swoją karierę rozwijała m.in. w dziale reklamy Edipresse Polska jako KEY Account Manager. Z branżą mediową jest związana od 2009 roku. Joanna Skwarna zastąpiła Jerzego Dąbrówkę, który z końcem sierpnia odszedł z Wirtualnej Polski.

– Przed nami strategia na 2019 rok. Wirtualna Polska Media nie zwalnia tempa. Wierzę, że ambicja i doświadczenie Joanny oraz Agnieszki pozwolą rozwijać nasze produkty, do czego zobowiązuje pozycja lidera rynku. Jednocześnie dziękuję Jerzemu za lata pracy w WP, życząc mu kolejnych sukcesów – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone