logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w zespole zarządzającym WP Media

  PR 09.10.2018, przeczytano 570 razy

Wirtualna Polska Media wzmacnia zespół zarządzający. Joanna Skwarna awansowała na stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do WP Media dołączyła również Agnieszka Bieniak, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora HR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-zespole-zarzadzajacym-wp-media,379681,artykul.html

Agnieszka Bieniak przejęła odpowiedzialność za realizację strategii personalnej spółki Wirtualna Polska Media. Do tej pory obowiązki dyrektora HR pełniła Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR w spółce WP Holding.

Agnieszka Bieniak pracowała wcześniej m.in. jako Chief Human Resources Officer w firmie Burda Media Polska, Dyrektor HR w Grupie Pracuj oraz Menedżer HR w firmie Adidas. Ukończyła prestiżowy program Leadership Academy for Poland organizowany przez Center for Leadership we współpracy z Uniwersytetem Harvarda. Uczestniczyła także w skierowanym do kobiet liderek programie mentoringowym LeadersIN, organizowanym przez fundację Vital Voices, założoną przez Hillary Clinton. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc warsztaty, szkolenia, coachingi oraz występując w roli prelegenta na konferencjach.

Joanna Skwarna objęła stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do jej zadań należy przygotowanie i realizowanie strategii dla podlegających jej usług i zarządzanie nimi. Są to m.in. WP Poczta, Poczta o2, WP Pilot i Open FM. Wraz z zajęciem nowego stanowiska dołączyła do zespołu zarządzającego WP Media.

obrazek

Pracę w Wirtualnej Polsce zaczęła w 2013 roku w dziale sprzedaży. Do maja 2017 pełniła funkcję kierownika działu agencyjnego. Współpracowała m.in. Group One, Havas Media, MullenLowe i MediaBrands. Później przyjęła stanowisko dyrektora rozwoju produktu reklamowego i video online. W grudniu 2017 wspólnie z zespołem wprowadzała na rynek ofertę rozliczaną za Viewable Impressions, znaną pod hasłem: #PłaćZaWidzialne. Wcześniej swoją karierę rozwijała m.in. w dziale reklamy Edipresse Polska jako KEY Account Manager. Z branżą mediową jest związana od 2009 roku. Joanna Skwarna zastąpiła Jerzego Dąbrówkę, który z końcem sierpnia odszedł z Wirtualnej Polski.

– Przed nami strategia na 2019 rok. Wirtualna Polska Media nie zwalnia tempa. Wierzę, że ambicja i doświadczenie Joanny oraz Agnieszki pozwolą rozwijać nasze produkty, do czego zobowiązuje pozycja lidera rynku. Jednocześnie dziękuję Jerzemu za lata pracy w WP, życząc mu kolejnych sukcesów – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764