logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w zespole zarządzającym WP Media

  PR 09.10.2018, przeczytano 223 razy

Wirtualna Polska Media wzmacnia zespół zarządzający. Joanna Skwarna awansowała na stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do WP Media dołączyła również Agnieszka Bieniak, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora HR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-zespole-zarzadzajacym-wp-media,379681,artykul.html

Agnieszka Bieniak przejęła odpowiedzialność za realizację strategii personalnej spółki Wirtualna Polska Media. Do tej pory obowiązki dyrektora HR pełniła Iwona Wencel, wiceprezes ds. HR w spółce WP Holding.

Agnieszka Bieniak pracowała wcześniej m.in. jako Chief Human Resources Officer w firmie Burda Media Polska, Dyrektor HR w Grupie Pracuj oraz Menedżer HR w firmie Adidas. Ukończyła prestiżowy program Leadership Academy for Poland organizowany przez Center for Leadership we współpracy z Uniwersytetem Harvarda. Uczestniczyła także w skierowanym do kobiet liderek programie mentoringowym LeadersIN, organizowanym przez fundację Vital Voices, założoną przez Hillary Clinton. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc warsztaty, szkolenia, coachingi oraz występując w roli prelegenta na konferencjach.

Joanna Skwarna objęła stanowisko dyrektor produktów komunikacyjnych, płatnych i reklamowych. Do jej zadań należy przygotowanie i realizowanie strategii dla podlegających jej usług i zarządzanie nimi. Są to m.in. WP Poczta, Poczta o2, WP Pilot i Open FM. Wraz z zajęciem nowego stanowiska dołączyła do zespołu zarządzającego WP Media.

obrazek

Pracę w Wirtualnej Polsce zaczęła w 2013 roku w dziale sprzedaży. Do maja 2017 pełniła funkcję kierownika działu agencyjnego. Współpracowała m.in. Group One, Havas Media, MullenLowe i MediaBrands. Później przyjęła stanowisko dyrektora rozwoju produktu reklamowego i video online. W grudniu 2017 wspólnie z zespołem wprowadzała na rynek ofertę rozliczaną za Viewable Impressions, znaną pod hasłem: #PłaćZaWidzialne. Wcześniej swoją karierę rozwijała m.in. w dziale reklamy Edipresse Polska jako KEY Account Manager. Z branżą mediową jest związana od 2009 roku. Joanna Skwarna zastąpiła Jerzego Dąbrówkę, który z końcem sierpnia odszedł z Wirtualnej Polski.

– Przed nami strategia na 2019 rok. Wirtualna Polska Media nie zwalnia tempa. Wierzę, że ambicja i doświadczenie Joanny oraz Agnieszki pozwolą rozwijać nasze produkty, do czego zobowiązuje pozycja lidera rynku. Jednocześnie dziękuję Jerzemu za lata pracy w WP, życząc mu kolejnych sukcesów – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Powołano nowy zarząd PMPG Polskie Media
Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. na posiedzeniu 23 kwietnia 2019 roku powołała do zarządu spółki troje kluczowych menedżerów spółki o długoletnim stażu: Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego.  Objęcie funkcji przez nowych członków zarządu nastąpi 1 maja 2019r.  Jednocześnie Rada Nadzorcza przyjęła rezygnację...
Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764