logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?

   18.05.2019, przeczytano 3460 razy
ilustracjastrzałka

Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu użytkowanego przez Policję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-oznakowanie-polskich-radiowozow%3A-jak-i-kiedy,382506,artykul.html

Prace nad projektem „Modernizacja oznakowania pojazdów policyjnych” będącego inicjatywą Komendy Głównej Policji podjęto ze względu na planowane unowocześnianie policyjnego sprzętu transportowego. Celem prac jest uzupełnienie dotychczasowego wzoru oznakowania o dodatkowe elementy odblaskowe, rozmieszczone na obrysowych częściach nadwozia. Usytuowanie charakterystycznych, żółtych pasów odblaskowych na krawędziach karoserii ma utworzyć dobrze widoczny i łatwy do identyfikacji kontur pojazdu policyjnego

Żółte odblaskowe elementy oznakowań znane są już z rozwiązań stosowanych przez służby w Niemczech, Danii, Szwecji czy Wielkiej Brytanii. Badania koncentrują się na znalezieniu optymalnego położenia, kształtu, wielkości, rodzaju oraz na określeniu szacunkowego kosztu dodatkowych folii odblaskowych. Poddany badaniom prototypowy wzór oznakowania umieszczono na 2 samochodach osobowych typu kombi, na pojeździe typu furgon oraz na motocyklu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowe oznakowania zobaczymy na polskich drogach i ulicach najwcześniej za rok. Zaprezentowany podczas targów projekt poddany teraz zostanie opiniowaniu przez służby policyjne, a na koniec musi zostać zatwierdzony przez kierownictwo KG Policji. Wprowadzenie zmian w życie wymaga również zmiany przepisów regulujących oznakowanie pojazdów policyjnych.

"Z uwagi na wymagane procedury badawcze i legislacyjne oraz w związku ze specyfiką zamówień publicznych i realizacją zawartych umów na dostawy pojazdów oznakowanych rozpatrywany termin wdrażania nowego oznakowania to rok 2020-2021. Zmodernizowany wzór oznakowania na polskich drogach będzie pojawiał się sukcesywnie wraz z dostawami nowych pojazdów." - czytamy w informacji uzyskanej przez nas w biurze prasowym KGP. Oznacza to, że zmiana oznakowania obecnej floty nie jest planowana.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Zawsze się zastanawiam, po co w tak głupi sposób wyrzucać pieniądze podatników?

avatar użytkownika
,

Ile Twoim zdaniem warto zapłacić za ludzkie życie?  

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764