logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe pakiety Grupy Eurozet

  PR 07.04.2023, przeczytano 311 razy

3 kwietnia 2023 r. Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe, które odzwierciedlają siłę i różnorodność jej portfolio, a jednocześnie zmieniają krajobraz polskiego rynku reklamy radiowej. Oferta powstała dzięki połączeniu siły produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory - obejmuje 9 spośród 20 najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce, m.in. Radio ZET, TOK FM, Antyradio czy Radio Złote Przeboje, Pakiet Niezależnych skupiający 64 rozgłośnie lokalne oraz rozwiązania audio digital. Sprzedażą nowych pakietów zajmie się zintegrowany dział handlowy Grupy Eurozet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-pakiety-grupy-eurozet,399563,artykul.html

- Przygotowanie wspólnej oferty handlowej i jej szybkie zaprezentowanie klientom było naszym priorytetem. Zgodnie z zapowiedzią wychodzimy na rynek z wyjątkową propozycją, która łączy różnorodność i ogromne zasięgi stacji Grupy Eurozet z efektywnością oraz elastycznością działań promocyjnych w radiu i internecie - mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.  

W nowej ofercie znalazły się dwa pakiety reklamowe – Audio ZET, obejmujący dotychczasowe portfolio Eurozetu i Grupy Radiowej Agory, oraz Audio ZET Boost, który dodatkowo zawiera Pakiet Niezależnych. Jednocześnie nadawca zapowiada dalszą współpracę z Grupą Time przy pakiecie Drapacz Chmur, który w najbliższym czasie zostanie dostosowany do nowych realiów i możliwości. Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet będzie dostarczać rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim doskonale dopasowane do potrzeb reklamodawców.

- Nowe pakiety Grupy Eurozet - Audio ZET i Audio ZET Boost - to najbardziej kompleksowa oferta radiowa na rynku. Posiadając w ofercie sprzedażowej 133 stacje o bardzo zróżnicowanych formatach i profilach słuchaczy, możemy proponować naszym klientom niespotykaną do tej pory gamę rozwiązań reklamy audio - zapewnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający, który stoi na czele działu sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet.

Pakiet Audio ZET Boost obejmuje największe portfolio stacji radiowych na polskim rynku – 133 rozgłośnie, których słucha codziennie ponad 9,1 mln osób. To świetna alternatywa dla promocyjnych działań ogólnopolskich i najlepsze rozwiązanie dla klientów pragnących kierować komunikację do słuchaczy miejskich. A tych, biorąc pod uwagę wszystkie miasta, jest niemal 5,5 mln w zasięgu nowego pakietu Grupy Eurozet, czyli najwięcej spośród wszystkich ofert dostępnych na rynku.

- Nowa oferta Grupy Eurozet to również propozycje zasięgowe i tematyczne w formatach audio, wideo i display dostępne w 10 serwisach internetowych. Są one doskonałym uzupełnieniem kampanii radiowych i pozwalają efektywnie docierać do dowolnej grupy celowej - dodaje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią.

Nowe pakiety i rozwiązania reklamowe będą oferować klientom działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Grupy Eurozet, w których znaleźli się pracownicy obu spółek – Eurozetu i GRA. Na czele działu sprzedaży bezpośredniej stoi Adam Kościelski, zaś działem agencyjnym kieruje Maciej Moszczyński. Ponadto, w strukturach sprzedaży Grupy Eurozet znajduje się dział planowania kampanii oraz wsparcia sprzedaży. Obecnie finalizowany jest proces integracji zespołów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764