logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe pakiety Grupy Eurozet

  PR 07.04.2023, przeczytano 382 razy

3 kwietnia 2023 r. Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe, które odzwierciedlają siłę i różnorodność jej portfolio, a jednocześnie zmieniają krajobraz polskiego rynku reklamy radiowej. Oferta powstała dzięki połączeniu siły produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory - obejmuje 9 spośród 20 najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce, m.in. Radio ZET, TOK FM, Antyradio czy Radio Złote Przeboje, Pakiet Niezależnych skupiający 64 rozgłośnie lokalne oraz rozwiązania audio digital. Sprzedażą nowych pakietów zajmie się zintegrowany dział handlowy Grupy Eurozet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-pakiety-grupy-eurozet,399563,artykul.html

- Przygotowanie wspólnej oferty handlowej i jej szybkie zaprezentowanie klientom było naszym priorytetem. Zgodnie z zapowiedzią wychodzimy na rynek z wyjątkową propozycją, która łączy różnorodność i ogromne zasięgi stacji Grupy Eurozet z efektywnością oraz elastycznością działań promocyjnych w radiu i internecie - mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.  

W nowej ofercie znalazły się dwa pakiety reklamowe – Audio ZET, obejmujący dotychczasowe portfolio Eurozetu i Grupy Radiowej Agory, oraz Audio ZET Boost, który dodatkowo zawiera Pakiet Niezależnych. Jednocześnie nadawca zapowiada dalszą współpracę z Grupą Time przy pakiecie Drapacz Chmur, który w najbliższym czasie zostanie dostosowany do nowych realiów i możliwości. Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet będzie dostarczać rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim doskonale dopasowane do potrzeb reklamodawców.

- Nowe pakiety Grupy Eurozet - Audio ZET i Audio ZET Boost - to najbardziej kompleksowa oferta radiowa na rynku. Posiadając w ofercie sprzedażowej 133 stacje o bardzo zróżnicowanych formatach i profilach słuchaczy, możemy proponować naszym klientom niespotykaną do tej pory gamę rozwiązań reklamy audio - zapewnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający, który stoi na czele działu sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet.

Pakiet Audio ZET Boost obejmuje największe portfolio stacji radiowych na polskim rynku – 133 rozgłośnie, których słucha codziennie ponad 9,1 mln osób. To świetna alternatywa dla promocyjnych działań ogólnopolskich i najlepsze rozwiązanie dla klientów pragnących kierować komunikację do słuchaczy miejskich. A tych, biorąc pod uwagę wszystkie miasta, jest niemal 5,5 mln w zasięgu nowego pakietu Grupy Eurozet, czyli najwięcej spośród wszystkich ofert dostępnych na rynku.

- Nowa oferta Grupy Eurozet to również propozycje zasięgowe i tematyczne w formatach audio, wideo i display dostępne w 10 serwisach internetowych. Są one doskonałym uzupełnieniem kampanii radiowych i pozwalają efektywnie docierać do dowolnej grupy celowej - dodaje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią.

Nowe pakiety i rozwiązania reklamowe będą oferować klientom działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Grupy Eurozet, w których znaleźli się pracownicy obu spółek – Eurozetu i GRA. Na czele działu sprzedaży bezpośredniej stoi Adam Kościelski, zaś działem agencyjnym kieruje Maciej Moszczyński. Ponadto, w strukturach sprzedaży Grupy Eurozet znajduje się dział planowania kampanii oraz wsparcia sprzedaży. Obecnie finalizowany jest proces integracji zespołów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

NASK: dezinformacja realnie wpływa na wyniki wyborów
Dezinformacja w sieci wykorzystuje m.in. deepfake'i, zmanipulowane dane i przywłaszczone informacje, by trafiać bezpośrednio w ludzką niewiedzę i nieufność. Narracje dezinformacyjne nie zawsze są racjonalne. Mają zelektryzować wyborcę, odwołać się do jego wewnętrznych strachów, żeby wstał i zagłosował. „Polacy przyjmują, że dezinformacja i treści...
 Mediapanel za październik 2024 - zestawienie tematyczne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów...
Mediapanel za październik 2024
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Rock jest tylko jeden: Antyradio z kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia. Obejmie głównie media społecznościowe.
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badanie marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” utrzymała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764