3 kwietnia 2023 r. Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe, które odzwierciedlają siłę i różnorodność jej portfolio, a jednocześnie zmieniają krajobraz polskiego rynku reklamy radiowej. Oferta powstała dzięki połączeniu siły produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory - obejmuje 9 spośród 20 najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce, m.in. Radio ZET, TOK FM, Antyradio czy Radio Złote Przeboje, Pakiet Niezależnych skupiający 64 rozgłośnie lokalne oraz rozwiązania audio digital. Sprzedażą nowych pakietów zajmie się zintegrowany dział handlowy Grupy Eurozet.
- Przygotowanie wspólnej oferty handlowej i jej szybkie zaprezentowanie klientom było naszym priorytetem. Zgodnie z zapowiedzią wychodzimy na rynek z wyjątkową propozycją, która łączy różnorodność i ogromne zasięgi stacji Grupy Eurozet z efektywnością oraz elastycznością działań promocyjnych w radiu i internecie - mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.
W nowej ofercie znalazły się dwa pakiety reklamowe – Audio ZET, obejmujący dotychczasowe portfolio Eurozetu i Grupy Radiowej Agory, oraz Audio ZET Boost, który dodatkowo zawiera Pakiet Niezależnych. Jednocześnie nadawca zapowiada dalszą współpracę z Grupą Time przy pakiecie Drapacz Chmur, który w najbliższym czasie zostanie dostosowany do nowych realiów i możliwości. Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet będzie dostarczać rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim doskonale dopasowane do potrzeb reklamodawców.
- Nowe pakiety Grupy Eurozet - Audio ZET i Audio ZET Boost - to najbardziej kompleksowa oferta radiowa na rynku. Posiadając w ofercie sprzedażowej 133 stacje o bardzo zróżnicowanych formatach i profilach słuchaczy, możemy proponować naszym klientom niespotykaną do tej pory gamę rozwiązań reklamy audio - zapewnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający, który stoi na czele działu sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet.
Pakiet Audio ZET Boost obejmuje największe portfolio stacji radiowych na polskim rynku – 133 rozgłośnie, których słucha codziennie ponad 9,1 mln osób. To świetna alternatywa dla promocyjnych działań ogólnopolskich i najlepsze rozwiązanie dla klientów pragnących kierować komunikację do słuchaczy miejskich. A tych, biorąc pod uwagę wszystkie miasta, jest niemal 5,5 mln w zasięgu nowego pakietu Grupy Eurozet, czyli najwięcej spośród wszystkich ofert dostępnych na rynku.
- Nowa oferta Grupy Eurozet to również propozycje zasięgowe i tematyczne w formatach audio, wideo i display dostępne w 10 serwisach internetowych. Są one doskonałym uzupełnieniem kampanii radiowych i pozwalają efektywnie docierać do dowolnej grupy celowej - dodaje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią.
Nowe pakiety i rozwiązania reklamowe będą oferować klientom działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Grupy Eurozet, w których znaleźli się pracownicy obu spółek – Eurozetu i GRA. Na czele działu sprzedaży bezpośredniej stoi Adam Kościelski, zaś działem agencyjnym kieruje Maciej Moszczyński. Ponadto, w strukturach sprzedaży Grupy Eurozet znajduje się dział planowania kampanii oraz wsparcia sprzedaży. Obecnie finalizowany jest proces integracji zespołów.
Źródło: Agora S.A.