logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe pakiety reklamy mobile w sieciach Adkontekst i Contentstream

  PR 04.11.2016, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

Już co drugi użytkownik korzysta z internetu przez telefon komórkowy lub smartfona, a wydatki na reklamę w urządzeniach mobilnych wzrosły w I połowie 2016 roku o 70%. W odpowiedzi na te trendy firma Netsprint wprowadza nowe pakiety reklamowe, które ułatwią reklamodawcom promocję w mobile - w ramach sieci Adkontekst i ContentStream.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-pakiety-reklamy-mobile-w-sieciach-adkontekst-i-contentstream,30445,artykul.html

Oferta mobile Netsprinta stwarza marketerom szerokie możliwości dotarcia do użytkowników urządzeń mobilnych dzięki różnorodnym formatom reklam oraz emisji w największych serwisach polskiego internetu. Reklamy emitowane są w sieciach Adkontekst (reklama display) i ContentStream (content marketing), w których już co drugie kliknięcie (52%) pochodzi właśnie z urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety.

Reklamodawcy coraz chętniej przeznaczają budżety na reklamę mobilną. Według raportu Internet 2016 IAB Polska już co drugi użytkownik korzysta z internetu przez telefon komórkowy lub smartfona. Z kolei według raportu IAB AdEx wydatki reklamowe w obszarze mobile wzrosły o 70% w I połowie 2016 roku i pozyskały ponad 20% tortu reklamowego online.

Mobile łączy w sobie wielość form reklamowych oraz targetowanie w oparciu o dane na temat użytkowników. Dzięki temu sprawdza się zarówno w kampaniach brandingowych, jak i zorientowanych na efekt. Tworząc ofertę mobilną wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, którzy potrzebują precyzyjnego dotarcia do użytkowników mobilnych - komentuje Aneta Gąsiorek, Business Development Director w firmie Netsprint, odpowiedzialna za rozwój sieci Adkontekst. - Ten rynek ma ogromny potencjał: wystarczy wspomnieć, ze już 80% przychodów Facebooka jest generowanych z reklamy mobilnej - dodaje.

Emisja na powierzchniach premium i targetowanie w oparciu o dane

Oferta mobilna Netsprinta, bazując na stworzonym przez tę firmę polskim ekosystemie reklamowym, pomaga marketerom skutecznie dotrzeć do użytkowników mobilnych. Reklamy Netsprint Mobile emitowane są w serwisach należących do ponad 2500 wydawców, w tym na powierzchniach czołowych polskich wydawców horyzontalnych i wertykalnych.

Netsprint Mobile oferuje reklamodawcom możliwość targetowania przekazu reklamowego w oparciu o dane na temat użytkowników. Dane obejmują: profile zainteresowań, zawodowe, demograficzne, intencji zakupowych, oraz FMCG – czyli intencji zakupowych w obszarze produktów szybkozbywalnych.

Różnorodne formaty reklamowe - display i native ads

Reklamodawca może dotrzeć do odbiorców korzystając m.in. z formatów display i tekstowo-graficznych (Banner, Exclusive). Do ich dyspozycji są także formaty natywne o ponadprzeciętnych wskaźnikach CTR - boksy “Czytaj także” oraz In-feed Ads, które oferują wiele ciekawych możliwości personalizacji treści.

Reklama natywna jest jednym z najsilniejszych trendów w mobile, jako przekaz nieinwazyjny i naturalnie wpisujący się w zainteresowania użytkownika. Według eMarketera już w 2015 roku reklamodawcy w Wielkiej Brytanii budżety na reklamę mobilną znacznie chętniej przeznaczali na formaty natywne (46%) niż na display (32%).

Źródło: Grupa Netsprint

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764