logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe Pentium 4 opóźnione

   15.04.2003, przeczytano 506 razy

Premiera procesora Pentium 4 taktowanego zegarem 3GHz i obsługującego szynę 800MHz Quad Pumped Bus została przesunięta. Pomimo wcześniejszych zapowiedzi, układ nie zadebiutował 14 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-pentium-4-opoznione,1580,artykul.html

Podobno podczas testów nowemu Pentium 4 zdarzały się „dziwne zachowania”, więc Intel postanowił wstrzymać komercyjną premierę. Informację tę potwierdził rzecznik prasowy Intela, George Alfs. Stwierdził on, że opóźnienie premiery związane jest z trudnościami technologicznymi i nie jest to działanie podyktowane względami marketingowymi. Alfs nie potrafił podać nowej daty premiery procesora.

Obsługujący nowe Pentium chipset i875P jest bez przeszkód dostarczany wytwórcom płyt głównych.

Źródło informacji: X-Bit Labs

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764