logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe pozycjonowanie i branding Communication Unlimited

  PR 13.03.2017, przeczytano 553 razy

Communication Unlimited udowadnia, że można osiągać sukcesy pozostając niezależnym. Również realizując międzynarodowe kampanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-pozycjonowanie-i-branding-communication-unlimited,31771,artykul.html

Agencja w ostatnim czasie pozyskała kilku nowych klientów. W tym markę Bodymax z portfolio Orkla Care oraz globalnego giganta branży automotive - firmę Mann+Hummel, agencja obsłuży markę WIX Filters. W obu przypadkach CU zrealizuje zintegrowane platformy komunikacyjne o zasięgu międzynarodowym. Agencja rozwija także współpracę ze swoimi wieloletnimi klientami. Działania dla Suzuki, ciągle rozbudowywane, przekładają się na realny wzrost sprzedaży, świadomości i zainteresowania klientów marką. Z kolei dla sieci Super-Pharm Agencja odświeżyła właśnie język komunikacji. CU rozwija swoje kompetencje mediowe, aktywnie wspiera też w świat start-upów.

Communication Unlimited to jedna z pierwszych polskich agencji reklamowych, ciągle zachowująca niezależność. W przypadku CU „niezależność” to przede wszystkim wolność w myśleniu o komunikacji.

Agencja świetnie odnalazła się w świecie digital i social media, pamiętając jednak, że w komunikacji najważniejszy pozostaje dobry koncept,  że nie zastąpi go technologia ani chwilowa moda. Niezależność oznacza dla CU także otwartość na zmiany.

- Wraz ze zmieniającym się rynkiem, poszerza się także znaczenie pojęcia „unlimited”, które postanowiliśmy na nowo zdefiniować i które zdaje się mieć, istotnie, nieskończony potencjał. Nowi klienci i nowe osoby na pokładzie to najlepszy moment na taki ruch. - mówi Elżbieta Wojtczak, CEO CU.

Skrócenie nazwy do CU, lifting znaków i nowa filozofia pracy to widoczne symptomy zmian, które sięgają znacznie głębiej.

Sebastian Olszowy, CS Director w CU: CU utrzymuje długotrwałe relacje z klientami, co na polskim rynku nie jest wszakże normą. Zmiany w Agencji przeprowadzamy więc tak, by klienci odczuli jedynie zmianę na lepsze i zobaczyli nowe możliwości wspólnego rozwoju biznesu, które im oferujemy.

W wyniku rozpoczęcia współpracy z Sebastianem Olszowym (d. Leo Burnett, PZL) dział Client Service został wzmocniony kolejnymi osobami, co zaowocowało poszerzeniem kompetencji działu, a tym samym podniesieniem poziomu profesjonalnej obsługi klienta.

Zmiany w dziale kreacji polegają na stałym integrowaniu działań w Social Mediach i digitalu z myśleniem kreatywnym przez pryzmat większej idei.

- To pozwala wykorzystać potencjał Internetu do budowania ciekawego, jakościowego kontentu w pracy nad projektami, które wstępnie nie były przez klienta postrzegane jako „digitalowe” – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny.

Takie podejście owocuje rosnącą liczbą zleceń w tym obszarze od dotychczasowych klientów agencji oraz jakościową komunikacją w Social Mediach, co, zważywszy na rynkowe tło, jest wartością cenioną przez klientów.

W tym miejscu warto wspomnieć, że fanpage Suzuki Polska pozostaje wśród fanpage’y samochodowych, których fani najchętniej angażują się w interakcje z treściami. Sama liczba fanów jest imponująca – w 2016 r przyrost wyniósł 70%.
W obu przetargach, oprócz silnych konceptów, oferta komunikacji digitalowej (WIX Filters) lub w mediach społecznościowych (Bodymax) były czynnikami, które pomogły CU w wygranej.

Agencja ciągle poszerza swoje kompetencje m.in. dzięki współpracy z cenionymi partnerami. Firma Mindscape, prelegent Cannes Lions, znana z tworzenia ciekawych technik kreatywnego myślenia, jest częstym gościem warsztatów organizowanych w strukturach Agencji.

Elżbieta Wojtczak, CEO CU: Doświadczenie i portfolio Communication Unlimited dowodzi, że marketing to siła, która zmienia świat. Ta świadomość napędza nas i inspiruje każdego dnia, bo naszym celem jest sukces marek, dla których pracujemy.

Całość zmian w Agencji znalazła odzwierciedlenie w nowej filozofii pracy – głębokiej integracji działań strategicznych, kreatywnych oraz implementacyjnych.
Above & Beyond to nowy agencyjny claim. Sukcesy Agencji potwierdzają, że się sprawdza.

Paweł Kowalewski – Założyciel i Prezes CU: Lubimy naszą niezależność. Lubimy myśleć o sobie, że nic nas nie ogranicza, bo nawet wyobraźnia jest po naszej stronie. Na szczęście coraz więcej klientów to potrafi docenić.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764