Communication Unlimited udowadnia, że można osiągać sukcesy pozostając niezależnym. Również realizując międzynarodowe kampanie.
Agencja w ostatnim czasie pozyskała kilku nowych klientów. W tym markę Bodymax z portfolio Orkla Care oraz globalnego giganta branży automotive - firmę Mann+Hummel, agencja obsłuży markę WIX Filters. W obu przypadkach CU zrealizuje zintegrowane platformy komunikacyjne o zasięgu międzynarodowym. Agencja rozwija także współpracę ze swoimi wieloletnimi klientami. Działania dla Suzuki, ciągle rozbudowywane, przekładają się na realny wzrost sprzedaży, świadomości i zainteresowania klientów marką. Z kolei dla sieci Super-Pharm Agencja odświeżyła właśnie język komunikacji. CU rozwija swoje kompetencje mediowe, aktywnie wspiera też w świat start-upów.
Communication Unlimited to jedna z pierwszych polskich agencji reklamowych, ciągle zachowująca niezależność. W przypadku CU „niezależność” to przede wszystkim wolność w myśleniu o komunikacji.
Agencja świetnie odnalazła się w świecie digital i social media, pamiętając jednak, że w komunikacji najważniejszy pozostaje dobry koncept, że nie zastąpi go technologia ani chwilowa moda. Niezależność oznacza dla CU także otwartość na zmiany.
- Wraz ze zmieniającym się rynkiem, poszerza się także znaczenie pojęcia „unlimited”, które postanowiliśmy na nowo zdefiniować i które zdaje się mieć, istotnie, nieskończony potencjał. Nowi klienci i nowe osoby na pokładzie to najlepszy moment na taki ruch. - mówi Elżbieta Wojtczak, CEO CU.
Skrócenie nazwy do CU, lifting znaków i nowa filozofia pracy to widoczne symptomy zmian, które sięgają znacznie głębiej.
Sebastian Olszowy, CS Director w CU: CU utrzymuje długotrwałe relacje z klientami, co na polskim rynku nie jest wszakże normą. Zmiany w Agencji przeprowadzamy więc tak, by klienci odczuli jedynie zmianę na lepsze i zobaczyli nowe możliwości wspólnego rozwoju biznesu, które im oferujemy.
W wyniku rozpoczęcia współpracy z Sebastianem Olszowym (d. Leo Burnett, PZL) dział Client Service został wzmocniony kolejnymi osobami, co zaowocowało poszerzeniem kompetencji działu, a tym samym podniesieniem poziomu profesjonalnej obsługi klienta.
Zmiany w dziale kreacji polegają na stałym integrowaniu działań w Social Mediach i digitalu z myśleniem kreatywnym przez pryzmat większej idei.
- To pozwala wykorzystać potencjał Internetu do budowania ciekawego, jakościowego kontentu w pracy nad projektami, które wstępnie nie były przez klienta postrzegane jako „digitalowe” – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny.
Takie podejście owocuje rosnącą liczbą zleceń w tym obszarze od dotychczasowych klientów agencji oraz jakościową komunikacją w Social Mediach, co, zważywszy na rynkowe tło, jest wartością cenioną przez klientów.
W tym miejscu warto wspomnieć, że fanpage Suzuki Polska pozostaje wśród fanpage’y samochodowych, których fani najchętniej angażują się w interakcje z treściami. Sama liczba fanów jest imponująca – w 2016 r przyrost wyniósł 70%.
W obu przetargach, oprócz silnych konceptów, oferta komunikacji digitalowej (WIX Filters) lub w mediach społecznościowych (Bodymax) były czynnikami, które pomogły CU w wygranej.
Agencja ciągle poszerza swoje kompetencje m.in. dzięki współpracy z cenionymi partnerami. Firma Mindscape, prelegent Cannes Lions, znana z tworzenia ciekawych technik kreatywnego myślenia, jest częstym gościem warsztatów organizowanych w strukturach Agencji.
Elżbieta Wojtczak, CEO CU: Doświadczenie i portfolio Communication Unlimited dowodzi, że marketing to siła, która zmienia świat. Ta świadomość napędza nas i inspiruje każdego dnia, bo naszym celem jest sukces marek, dla których pracujemy.
Całość zmian w Agencji znalazła odzwierciedlenie w nowej filozofii pracy – głębokiej integracji działań strategicznych, kreatywnych oraz implementacyjnych.
Above & Beyond to nowy agencyjny claim. Sukcesy Agencji potwierdzają, że się sprawdza.
Paweł Kowalewski – Założyciel i Prezes CU: Lubimy naszą niezależność. Lubimy myśleć o sobie, że nic nas nie ogranicza, bo nawet wyobraźnia jest po naszej stronie. Na szczęście coraz więcej klientów to potrafi docenić.
Źródło: Communication Unlimited